תופעה מטרידה

זהירות: כרטיס אשראי חויב פעמיים בחשמל

מספר לקוחות גילו כי כרטיס האשראי שלהם חויב בסכומים גבוהים כשבשורת החיוב נכתב "חברת חשמל צפון". מתברר כי מדובר בהונאה שנמצאת בטיפול המשטרה והחברה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מספר לקוחות של חברת החשמל גילו במקרה בשבועיים האחרונים, שבכרטיס האשראי שלהם התבצע חיוב כפול ויותר, בסכומים של אלפי שקלים - הרבה מעבר לסכומי הצריכה השוטפים שלהם, כך על פי הדיווח ב-ynet.

על פי הדיווח, כרטיסי האשראי חויבו ברוב המקרים בשני חיובים נוספים מעבר לחיוב הרגיל, כאשר בחלק מהמקרים מדובר בחיובים מקבילים לתשלום השוטף שביצעו אותם לקוחות – באמצעות הוראת קבע בבנק, כאשר בשורת החיוב באשראי נרשם "חברת חשמל מחוז צפון".

בדיקת ynet העלתה כי מדובר בהונאה המוכרת לכלל חברות האשראי, כמו גם לחברת החשמל, וכי הנושא נמצא בבדיקה של המשטרה ומחלקות הביטחון של החברות. עם זאת, הגורמים המעורבים מציינים, כי מדובר בהיקף מצומצם ולא בתופעה רחבה.

בכל מקרה, מי שבכרטיס שלו נעשה שימוש לרעה והוא מזהה רישום של חיוב שלא הוא ביצע, יכול לפנות לחברת האשראי בתהליך הכחשת עסקה ולבקש את השבת הכספים.

בחברת החשמל מסרו בתגובה כי "לאחרונה נודע לחברת החשמל על הונאת כרטיסי אשראי בקרב מספר גופים עסקיים במשק. חברת החשמל מודעת לתופעה ונקטה פעולות לחידוד ההנחיות לצמצומה של התופעה ככל שניתן. החברה נמצאת בקשר עם חברות האשראי וכן עם משטרת ישראל, ומטפלת בכל פנייה ספציפית בעניין באופן מיידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר