חשיפת כיכר השבת

בכירי 'הסיעה המרכזית' לברקת: "פיטורי ויצמן יגדילו אותו"

חבר המועצה יוחנן ויצמן עתר לבג"צ נגד העירייה והיה אמור להיות מפוטר באופן מיידי על ידי ברקת. כעת נחשף ב'כיכר השבת' הסיפור האמיתי מדוע לבסוף לא פוטר ויצמן (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ויצמן וברקת (צילום: Hadas Parush/Flash90, באדיבות המצלם)

הקרב בכיכר ספרא בין חלק מהנציגות החרדית לניר ברקת החריף בתקופה האחרונה, בעוד חלק מהנציגות שומרת על יחסים טובים עם ראש העיר, הרי שישנם שנציגים שמשמשים מתוך הקואליציה כאופוזיציה לוחמת נגד ברקת.

אלא, שאתמול (רביעי), לטענת ברקת, נחצה קו עליו אסור לעבור לסדר היום. המדובר הוא בעתירה שהגיש נציג אגודת ישראל (גור) יוחנן ויצמן נגד ראש העיר ניר ברקת בסוגיית מתחם התחנה.

אם זה היה תלוי בראש העיר, הרי שויצמן היה היום כבר מחוץ לקואליציה. ברקת היה נחוש לפטר הנציג החרדי. כעת חושף 'כיכר השבת' את הסיפור האמיתי מדוע לבסוף לא פוטר ויצמן.

תקדימים מהעבר הוכיחו, כי נציג שעתר נגד העירייה פוטר מהקואליציה, היו אלה אריה קינג, רחל עזריה ונוספים שעתרו נגדו. הבוקר קם ברקת נחוש לפטר את ויצמן לא לפני שדיווח על כך לנציגות החרדית מאגודת ישראל.

אחד החברים (אגודת ישראל) סיפר ל'כיכר השבת', כי בסתר חברים חרדים בכירים נתנו אור ירוק לפיטוריו של ויצמן מהסיעה, אך הבהירו כי קודם לכן יש להתייעץ עם סגן השר ליצמן.

גורמים בכירים בסיעה המרכזית העבירו הבוקר מסר לראש העיר ניר ברקת כי במידה ויפטר את ויצמן, הרי שהמהלך רק יגדיל את כוחו של ויצמן בבית האדמו"ר ויסלול את דרכו לקדנציה נוספת.

ויצמן עתר לבדו לבית המשפט, החברים יצחק פינדרוס דייטש ונוספים לא הצטרפו לעתירה. לולי היו עותרים הרי שהיו מסתכנים בסכנת פיטורין. למרות זאת, בסביבת פינדרוס אומרים ל'כיכר השבת', כי הסיבה שלא הצטרף לעתירה היא הוראה ישירה של רבני 'דגל' בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר