דרמה בתיאלנד

הילדים אותרו, החילוץ צפוי להימשך חודשים

בזמן שבתיאלנד חוגגים את איתור 12 הילדים בתוך מערה שהוצפה מים, נראה כי החילוץ עלול להימשך חודשים ארוכים, בינתיים, הוחדרו להם תרופות, ציוד צלילה וקו טלפון (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הילדים שאותרו במערה (צילום: מתוך טוויטר)

בתיאלנד ממשיכים לחגוג הבוקר (שלישי) את איתור קבוצת הכדורגל-לילדים בתוך מערה, תשעה ימים לאחר שהוצפה במים וכוחות החילוץ היו בטוחים שהם נקברו תחת ההריסות.

מומחים למערות שהגיעו לזירה הסבירו כי החילוץ צפוי להימשך חודשים ארוכים, בשל המורכבות של הוצאת הילדים והמאמן. שכן הם אינם יודעים לשחות.

בינתיים, הוכנסו לילדים ציוד תרופות ומאכל - שיספק אותם לארבעת החודשים הקרובים, ציוד צלילה וקו טלפון בכדי שיוכלו לשוחח עם ההורים המודאגים.

מושל מחוז צ'אנג ריי, נרונגסאק אוסוטנאקום, סיפר במסיבת עיתונאים: "קראנו לחיפוש אחריהם משימה בלתי אפשרית כי כל יום ירד גשם. אבל בעזרת הנחישות והציוד שלנו נאבקנו בטבע. הרופאים המליצו שנספק להם תרופות שונות כדי להימנע מזיהומים וממחלות אחרות. אני לא חושב שהם יהיו בבית בקרוב".

יצוין כי בחיפושים אחר הנערים השתתפו צוותי חילוץ רבים, ביניהם יחידות קומנדו מלכותיות, שנכנסו למערה אך נתקעו במעבר צר ומוצף.,כך לדברי מפקד משטרת מיי סיי, קומסן סארדלואן. מפלס מי בשטפונות מנע מהכוחות עד כה לגשת ללכודים, אולם כעת כאמור, צוללנים הצליחו לחלץ את הנערים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר