ייעץ לתושבים

המאבק ב'מחנה יהודה': ליצמן שיכנע לתבוע את ברקת • האזינו

הנחישות של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן במאבקו המוכר בפעילות שבשוק מחנה יהודה בשעות הלילה, מגיעה כך מתברר גם לכיוונים מפתיעים • האזינו להקלטות מהפגישה הסגורה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ליצמן, בפגישה הסגורה (באדיבות 'חדשות הערב', כאן 11)

סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן המנהל לאחרונה מאבק עיקש בפעילות המתקיימת בשוק מחנה יהודה בשעות המאוחרות של הלילה, נועד לאחרונה לישיבה סגורה עם תושבי האזור, ובהקלטות שנחשפו הערב (חמישי) ב'כאן' הוא נשמע מייעץ להם מה כדאי לעשות ומגלה מה הוא מתכנן.

תחילה אומר ליצמן: "אני אתן הוראה למשרד הבריאות שהוא צריך לבדוק את הבריאות של המקומות האלה כמה שניתן, לבדוק את מה שמזוהם. מחר אני אקרא להם, לאנשים שלי. אני אדרוש מהם עוד פעם שיצאו מחר, או יום ראשון".

סגן השר אף מסיף: "אני אעשה את ההשתדלות הפוליטית. אני אפגש עם ראש עיר מחר או ביום ראשון. אני גם אשתדל להיפגש עם המשטרה.

בשלב מסוים נשמע ליצמן בהקלטות שחשפה הכתבת יערה שפירא כשהוא מייעץ לנוכחים בכיוון מפתיע, משפטי: "תביעות קטנות זה מצוין. תביעות קטנות נדמה לי שראש עיר לבד, אישית, צריך להופיע. וגם נדבר על עוד דברים, גם את זה נעשה...".

והוא מסיים: "אני רוצה להיפגש בעוד שבועיים. קודם כל נראה מה עשינו בשבועיים האלה; מה התקדמנו, מה לא התקדמנו".

בעקבות פרסום ההקלטות ב'כאן', הגיבה שרת הבריאות לשעבר ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "אם ליצמן מתכוון אכן לשלוח פקחים של משרד הבריאות למחנה יהודה רק כדי לסגור עסקים שאינם נושאים חן בעיניו ובעיניי בוחריו, זהו ניצול לרעה של סמכות ומעילה באמון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר