משבר חוק הגיוס

ומי תומך בסגן השר יעקב ליצמן? הקיצוניים

בירושלים הפיצו הקיצוניים הנלחמים בחוק הגיוס מודעות ברכה לסגן השר יעקב ליצמן, על שבגין עמדתו חוק הגיוס צפוי שלא להיות מאושר בחודשים הקרובים: "חזק ואמץ" (חדשות)

סגן השר יעקב ליצמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הצליח שוב לכפות את דעתו על כלל הסיעות החרדיות ולפעול נגד קידום חוק הגיוס בשלב זה לאור העובדה כי מרבית אדמו"רי המועצת החסידית שוהים בנופש בחו"ל ואינם יכולים להתכנס שוב לדון בחוק הגיוס.
כפי שדווח ב"כיכר השבת", יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, פנו לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקשו כי יפריד בין איומי ליצמן לבינם וכי הם מוכנים להישאר בקואליציה גם במידה ואגודת ישראל תפרוש - כאיומי ליצמן.
אלא שנתניהו סירב לבקשה והחליט לקדם את הפנייה לבג"ץ לבקשת דחייה כאשר הכל כעת תלוי בשופטי בג"ץ, כך במידה ולא יאשרו את הדחייה, הממשלה צפויה להתפרק.
הלילה (חמישי) זכה ליצמן למודעות חיזוק מאת הקיצוניים המתנגדים לחוק הגיוס.
המודעות בירושלים (צילום: קבוצת 'מחאות החרדים הקיצוניים')
במודעות רחוב שפורסמו בירושלים נכתב: "חזק ואמץ הרב יעקב ליצמן! 54,000 נפשות המיועדים למכסות לצבא השמד חבים לך את חייהם. המשך בדרך זו, אל תירא ואל תחת".
גורמים המעורים בפרטי חוק הגיוס אומרים ל"כיכר השבת" כי "ברור ומובן לכל בר דעת שהמכסות לא כוללות 54 אלף בחורי ישיבות אבל זה לא מפריע לקיצוניים לחבק את השר ליצמן עם הפרחת מספרים מוגזמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר