גילוי מפתיע

ליצמן חושף: גור תמכה בחיים אפשטיין לראשות ירושלים

סגן השר ליצמן מפתיע ומצהיר כי חסידות גור תמכה לפני כ-5 שנים במועמדותו של חיים אפשטיין לראשות העיר ירושלים: "הורו לנו לתמוך במועמד החרדי ביותר, אפשטיין היה כזה" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סגן השר יעקב ליצמן (צילום: הדס פרוש / Flash90)

כחמש שנים לאחר הבחירות לראשות העיר ירושלים, וחודשים ספורים לפני הבחירות הקרובות, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן חושף כי חסידות גור תמכה בבחירות האחרונות במועמד 'הפלג הירושלמי' חיים אפשטיין לתפקיד ראש העיר ירושלים. ליצמן לא פוסל שהחסידות תתמוך שוב במועמד 'הפלג'.

בשיחה עם העיתונאי שמעון ברייטקופף בעיתון 'משפחה', התבטא סגן שר הבריאות בנושא הבחירות לראשות העיר ירושלים ואמר: "אני עדיין לא יודע מה מועצת גדולי התורה תחליט. אני יודע מה היה בפעם שעברה; הורו לנו לתמוך במועמד החרדי ביותר, ותמכנו בחיים אפשטיין שהיה באותן בחירות המועמד החרדי ביותר".

באשר למערכת הבחירות הנוכחית אומר סגן השר ליצמן: "עכשיו יוסי דייטש רוצה להתמודד. אם הוא לא יתמודד בסוף, וגם הפעם אפשטיין יהיה החרדי ביותר, להערכתי נתמוך בו שוב. לא חושב שיהיה שינוי בהוראת המועצת, אבל הכל יכול להיות".

זכה לתמיכת גור. חיים אפשטיין (יונתן זינדל, פלאש 90)

יצוין כי בבחירות הנוכחיות ליצמן כבר הכריז כי יתמוך בסגן ראש העיר יוסי דייטש, במידה ואכן יתמודד לתפקיד. ליצמן מתואם עם סגן השר מאיר פרוש בכל הנוגע לבחירות לראשות העיר ירושלים.

דבריו של ליצמן מעבירים מסר ברור לחבריו בהנהגה הפוליטית החרדית: חסידות גור לא תלך עם 'דיל' של מועמד כזה או אחר, אלא תעדיף הצבעה למועמד החרדי ביותר, גם אם מדובר בנציג 'הפלג הירושלמי'.

יצוין כי הבוקר התבטא אפשטיין, בראיון ל'מורשת', ואמר כי התנאי שלו לניהול מו"מ עם יוסי דייטש הוא הפסקת החרם על עיתון 'הפלס'.

לדבריו: "אני נציג ציבור מוחרם, הציבור שלי מוחרם. אם באים איתי לשולחן, ואומרים כי מעתה אין החרמות, כולם ישבו יחד, מוציאים את תקציב הבחירות לארבעת היומונים (כולל עיתון הפלס) אז יש על מה לדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר