"ערוכים לכל תרחיש"

רה"מ נתניהו באוגדת עזה: "אנחנו במערכה"

ראש הממשלה נתניהו קיים הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה בהשתתפות שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש השב"כ ואמר: "אנחנו במערכה, יש בה חילופי מהלומות. צה"ל ערוך" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בסיור, עם המפקדים והכוחות (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים בצהריים (שלישי) הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה בהשתתפות שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת ובכירים נוספים.

בסיום ההערכת מצב אמר נתניהו כי "היום זה יום השנה הרביעי לנפילתו של הדר גולדין ז"ל. אנחנו מחויבים להחזיר אותו ואת אורון שאול ואת שני אזרחינו חזרה למדינת ישראל".

"אתמול ביקרתי בשדרות וראיתי את קיר הפלדה של הנחישות האזרחית שלהם, והיום אני מבקר פה בצה"ל, יחד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום וראש השב"כ, ראיתי את קיר הפלדה הצבאי שלנו", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו העביר מסר לארגוני הטרור ברצועה: "אנחנו במערכה, יש בה חילופי מהלומות ואני יכול להגיד לכם שצה"ל ערוך לכל תרחיש. אני מאוד התרשמתי ממה שראיתי כאן ואני יודע שכמוני, כל אזרחי ישראל, מאמינים בצה"ל ונותנים לו גיבוי לקראת כל התפתחות אפשרית".

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

נתניהו נשאל, "האם אתם מאמינים שאפשר לפתור את המשבר בלי להגיע למערכה רחבה?", והגיב: "אני מאמין שאנחנו עושים את הדברים הנכונים. כדאי שיתחילו לשים לב לא רק למה שאנחנו אומרים אלא גם למה שאנחנו עושים".

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי "שמענו הרבה דיבורים אתמול, היום, שלשום, על מדיניות הביטחון של ממשלת ישראל. אז קודם כל כדאי להבהיר שאסור שמדיניות ביטחון תהיה מענה ללחץ פוליטי או תקשורתי, אנחנו פועלים גם בעוצמה וגם בחוכמה. מה שנחוץ לנו היום זה קור רוח ועצבים מברזל, ולא סטופר ביד והיסטריה תקשורתית. אנחנו עושים מה שצריך לעשות וצה"ל ערוך לכל תרחיש".

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר