ענקית הבירות הקנדית מולסון קורס תייצר 'משקה קנאביס'

המבשלה המפורסמת הודיעה כי תשתף פעולה עם יצרנית קנאביס, כדי לייצר משקאות ללא אלכוהול שיכילו קנאביס • גם יצרנית הבירה 'קורונה' הודיעה על מהלך דומה (בריאות)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
בירה מתוצרת 'מולסון קורס' (צילום: shutterstock)

מבשלת הבירות הקנדית המפורסמת, 'מולסון קורס', הודיעה כי תשתף פעולה עם יצרנית קנאביס מקומית, כדי לייצר משקאות ללא אלכוהול שיכילו קנאביס וישווקו לשוק הקנדי.

איגוד גידול הקנאביס הרפואי Hydropothecary, הוא שיספק את עלי הסם השנוי במחלוקת למבשלת הבירות. 'מולסון קורס' חתומה על הסכם המייעד לה 57.5% מתוצרתו של איגוד הגידול, שהעלה את קצב העבודה לקראת תהליך הלגליזציה שצפוי לעבור בקנדה בחודשים הקרובים.

מבשלת 'מולסון קורס' במונטריאול, קנדה (צילום: שאטרסטוק)

לפי התחזיות, מריחואנה לשימוש פנאי תאושר חוקית בחודש אוקטובר השנה, ואילו צריכת חשיש או קנאביס למאכל יאושרו בשנת 2019. מסיבה זו ניכרת התחממות בשוק הקנאביס, וכאמור, גם בשוק ייצור המשקאות.

יצויין כי מולסון קורס אינה היחידה שתייצר משקה שכזה: גם מבשלת Constellation Brands האחראית על ייצור הבירה המוכרת 'קורונה', הודיעה על מהלך דומה מול חברת הגידול הקנדית Canopy Growth, לאחר שהתפרסם מחקר של אוניברסיטת גאורגיה סטייט, שמעלה כי במדינות בהן אושרה המריחואנה, צנחו מכירות האלכוהול בכ-20 אחוזים.

בירה 'קורונה' (צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר