החרדים יתמכו?

ניסיון שלישי: יעקב בורובסקי מתמודד בחיפה

יעקב בורובסקי, מי שהתמודד פעמיים מול יונה יהב והפסיד את הבחירות, החליט להתמודד - שוב - לראשות העיר חיפה. טרם ברור האם יזכה לתמיכת החרדים, כפי שהיה בעבר (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יעקב בורובסקי (מרים אלסטר / FLASH90)

פרסום ראשון: יעקב בורובסקי, מי שהתמודד פעמיים מול יונה יהב והפסיד את הבחירות, החליט להתמודד - שוב - לראשות העיר חיפה. בורובסקי הוא המועמד שקיבל את מירב הקולות בבחירות הקודמות ביחס ליתר המועמדים מול יהב.

ל"כיכר השבת" נודע כי התמודדותו של בורובסקי עשויה לשנות את מפת המועמדים בחיפה. חלקם יחברו יחד על מנת לנסות לנצח את יהב כבר בסיבוב הראשון.

החרדים בחיפה עדיין לא החליטו במי הם תומכים, אך נראה כי כניסתו של בורובסקי למרוץ עשויה אף לשנות את מפת התמיכה החרדית. אם היה נראה עד כה כי 'דגל התורה' תלך יד ביד עם המועמדת עינת קליש רותם, הרי שלא מן הנמנע כי התנועה הליטאית תתמוך בבורובסקי, אתו כבר הלכו בעבר.

בש"ס, להם יש דיל לא רשמי עם 'דגל התורה' על הליכה משותפת בערים רבות בארץ. עדיין לא החליטו על צעדיהם, אך לא מן הנמנע כי ישתפו פעולה עם 'דגל התורה' בחיפה בתמיכה לראשות העיר.

בבחירות 2013 ביסס בורובסקי את הקמפיין שלו נגד יונה יהב בעיקר על בסיס חלוקת התקציב ושחיתות שלטונית, קמפיין שהביא את בורובסקי להישג של כ-30 אחוז מקולות הבוחרים. עם זאת, הפסיד לטובת יהב שהשיג 48% תמיכה.

בורובסקי התמודד מול יונה יהב גם בבחירות המוניציפליות של 2008, אך הפסיד על חודו של קול. בזמן שעבר מאז עדיין לא כהתה תחושת הזעם שלו מאותו הפסד, ועד היום הוא מסביר שלמעשה הוא לא הפסיד בבחירות על סמך רצון הציבור, אלא בגלל כפי שהוא מגדיר זאת "הקומבינות והדילים של יונה יהב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר