גרסאות סותרות

סגניתו של אלקין השתתפה ב'מצעד התועבה' וטוענת "הוא היה בעד"; אלקין: "לא ביקשה רשות"

המועמד לראשות עיריית ירושלים זאב אלקין מכחיש את דבריה של מספר 2 בסיעתו, חברת המועצה פלר חסן נחום, לפיהם היא התייעצה עמו טרם שנטלה חלק ב'מצעד התועבה' שהתקיים בעיר הקודש (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חסן נחום ואלקין (צילום: רפי פרלשטיין )

פלר חסן נחום, מספר 2 ברשימתו של המועמד לראשות העיר ירושלים זאב אלקין, טענה היום (ראשון) כי התייעצה עם אלקין לפני שהשתתפה במצעד התועבה שהתקיים בשבוע שעבר בעיר הקודש.

בראיון בתכנית 'מנדי-ביתאן' ברדיו מורשת אמרה חברת המועצה: "אני השתתפתי, כבן אדם. לא ייצגתי את זאב אלקין בצעדה", סיפרה חסן-נחום. עם זאת, לטענתה, היא שוחחה עם יו"ר סיעתה טרם הצעדה: "זאב אמר - את רוצה לצעוד, זה מייצג את עצמך, וזה בסדר גמור".

באשר לכניסתו של סגן ראש העיר יוסי דייטש למירוץ, ענתה חסן נחום: "לא יודעת אם הוא יצליח לגבש את כל החרדים סביבו. מה שחיובי בבחירות האלו, שהחרדים לא הולכים בבלוק. הם מגוונים".

דבריה של חסן נחום (מתוך 'מנדי-ביתאן', רדיו מורשת)

לאחר ראיון זה, נמסר בתגובה ממטהו של אלקין: "פלייר חסן נחום צעדה במצעד באופן אישי ולא כנציגה של השר אלקין או של רשימת ירושלים תצליח, ולכן לא ביקשה גם את רשותו של השר אלקין להשתתף במצעד".

"השר אלקין אמר מספר פעמים שהוא איננו מתכוון לקחת חלק במצעד, לא עכשיו ולא כשייבחר לראשות עיר, כי הוא לא עשה זאת בעבר ואיננו מזדהה עם המצעד".

אלקין: "ירושלים היא של כולם" (מתוך ערוץ הכנסת)

כזכור, בשבוע שעבר התראיין אלקין בעצמו ל'מנדי-ביתאן' והכחיש את הפרסומים שיעקב איזק ואברמי קרויזר, יועציו החרדים של ניר ברקת, עובדים איתו. "ברקת היה צריך יועצים חרדים כי לא הרגיש בטוח עם המגזר. אני מכיר את המגזר היטב ולא צריך כאלו בכלל. מי שמפרסם זאת מנסה להכפיש אותי", טען.

אלקין הוסיף: "אין לי את יועצי ברקת ואין לי יועצים חרדים. אם יש לי יועצים חרדים זה גפני, אשר, מקלב ומוזס". עוד אמר המועמד: "אני לא מכיר את הפרסומים על פיצול בקול החרד"לי. בינתיים רבני הציונות הדתית הביעו תמיכה בי. יש לי גם תמיכה ברחוב החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר