גולדין: "שרה נתניהו התקשרה וגערה בנו: אתם כפויי טובה"

מקורבי משפחתו של הדר גולדין, שנפל במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת בידי חמאס, טוענים כי אשת רה"מ זעמה על האם השכולה • שרה נתניהו: 'לא היה ולא נברא' (בארץ)

שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

שיחה שהתנהלה, לכאורה, בין רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, לבין לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין שנפל במבצע "צוק איתן", נחשפה הערב (ראשון) על ידי מקורבי המשפחה.

לפי הטענות, שפורסמו בחדשות 10, התריעה נתניהו בפני האם השכולה, כי אם תחבור ליריביו הפוליטים של בעלה, המאמצים להשבת הבנים, שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס, עשויים להיפגע. הדבר אירע לכאורה לאחר טקס אזכרה שנערך לגולדין בכפר סבא לפני כשנתיים.

זמן קצר לאחר שהשרה איילת שקד נאמה בטקס, התכנסה המשפחה בסלון ביתה יחד עם משפחות שכול נוספות שאיבדו את בניהן במהלך מבצע צוק איתן. לפתע צלצל הטלפון הביתי, כשעל הקו היתה אשת ראש הממשלה, שלפי הדיווחים נשמעה זועמת.

לאה גולדין (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

"אתם כפויי טובה", תקפה לפי הטענות הגב' נתניהו, והסבירה בתקיפות, כי לא אהבה את הזמנתה של השרה שקד לטקס. "החיבור שלכם ליריבים פוליטיים של בעלי, עלול לפגוע במאמציו של ראש הממשלה להשבת הבנים", זעמה אשת ראש הממשלה, כאשר לפי הטענות גרם הדבר לצער רב עבור האם השכולה שאליה כוונו הדברים.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "לא היה ולא נברא. מעולם לא נערכה שיחה כזאת".

"שרה נתניהו הגיעה לנחם את משפ׳ גולדין בשבעה, הגיעה ביחד עם ראש הממשלה לביקור בתערוכת ציורים של הדר שנערכה בכפר האומנים בעין הוד והשתתפה באירועים נוספים אחרים. הדר גולדין ואורון שאול זכרונם לברכה הם בליבה של שרה נתניהו וראש הממשלה וכל אמירה אחרת אינה נכונה ואינה משקפת את הקשר שנוצר עם המשפחה", נמסר מטעמה של אשת ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר