כשדייטש ג'וניור נפגש עם ניר ברקת • צפו

בנו של המועמד לראשות העיר, יוסי דייטש פגש יחד עם אביו את ראש העיר ניר ברקת, באירוע 'עולים לירושלים' שמתקיים בימים אלו בחסות העירייה וביוזמתו של דייטש (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מפגשים והתרחשויות פוליטיות נרשמים בימים אלו בבנייני האומה בימי הכיף "עולים לירושלים" אותו מארגן המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש.

המועמדים לראשות העיר הגיעו לאירוע לפרגן למועמד החרדי. אנקדוטה מעניינת נרשמה הצהריים (רביעי) בעת שהציג המועמד החרדי יוסי דייטש את בנו בן ה-11 בפני ראש העיר היוצא ניר ברקת. ברקת לחץ את ידו של דייטש הצעיר, שאף איחל לו הצלחה בהמשך הדרך.

בתחילת השבוע אירח דייטש את יריבו, השר לענייני ירושלים והמועמד זאב אלקין, במיזם 'עולים לירושלים' אותו מארגן דייטש בשלוש השנים האחרונות.

אחרי שדייטש הציג לאלקין את התוכניות השונות במיזם הענק, נפרדו המתחרים היריבים כידידים. בשלב מסוים אף נצפה דייטש כשהוא מזמין את השר אלקין לחזור ביום חמישי למיזם, לעלות לאטרקציית המרפסת המתרוממת לגובה ואז לאכול צ'ולנט.

כשהעוזרת של אלקין הציעה להזמין למקום גם את שאר המועמדים, הודיעו דייטש ואלקין שאין צורך. "אנחנו מסתדרים ביחד", קבעו חד משמעית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר