חזית חדשה

מפלגה חדשה בלוד: 'חזית חרדית דתית'

לקראת הבחירות המקומיות מוקמת בימים אלו בעיר לוד רשימה חדשה שנועדה ללכד סביבה את הגוש הדתי והחרדי ותהווה 'חזית דתית חרדית' ותפצל את קולות קהילת חב"ד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לוד (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

סוער בעיר לוד: לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כשלושה חודשים, מוקמת בימים אלו בעיר לוד רשימה חדשה שנועדה ללכד סביבה את הגוש הדתי והחרדי ותהווה 'חזית דתית חרדית' שתתן מענה לכל צרכי הציבור החרדי והדתי, שלטענת אנשי הרשימה החדשה, מופלה לרעה באופן קיצוני בעיר.

הרשימה תורכב מנציגים המשתייכים לציבור החרד"לי, הקהילה הגרוזינית ומנציג של קהילת חב"ד, שחלקה תצביע לבית היהודי שהעמידה ברשימתה במקום השלישי והפחות ריאלי את איש חב"ד יוסי לוויטין, ומקבלת את תמיכת הרב יורקוביץ רב קהילת חב"ד בעיר.

אנשי הרשימה החדשה טוענים כי 'הבית היהודי' דאג לבזות את הרב הראשי הקודם ובכוונתם למנות את הרב סמט מהגרעין התורני שהינו ממנהיגי ארגון צהר לרב הראשי של העיר לוד.

כמו כן הם מצביעים על כך שישנם נושאים מהותיים הקשורים לקהילות שאינן מטופלות כראוי ומה שעומד בפני הרשימה הדתית 'הבית היהודי', זה אך ורק הגרעין התורני של הציבור הדת"ל הגרים בעיר.


לטענת אנשי חב"ד, קהילתם מונה כ-800 משפחות ולא ייתכן "שיזרקו פירורים", כלשונם, מידי פעם לחב"ד בדמות תקציבי תרבות שממילא מגיעים להם, אך בדברים המהותיים כמו עזרה להתפתחות המוסדות ובתחום הדיור הם יקבלו כתף קרה ואף יילחמו בהם, הכל לטובת הגרעין התורני שבעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר