"אין מה לפחד"

התמיכה המפתיעה של איש מרצ ביוסי דייטש

פפה אללו, מי ששימש כיו"ר מרצ בירושלים וכבסגן ראש העיר, הפתיע והצהיר שיתמוך במועמד החרדי יוסי דייטש: "מעריך כי יש לו את היכולות האמיתיות לנהל את העיר הזאת בצורה טובה" (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פפה אללו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

איש מרצ, פפה אללו ,הודיע על תמיכה ביוסי דייטש בסיבוב השני לראשות העיר ירושלים. אללו כיהן בעבר כסגן ראש העיר מטעם מרצ, וכחבר מועצב במשך שנים ארוכות לצד יוסי דייטש במועצת העיר.

בראיון ל'ידיעות ירושלים' אמר אללו: "אני מעריך שנגיע לסיבוב שני ובמצב כזה אתמוך ביוסי דייטש".

עוד הוסיף: "אני מכיר את יוסי הרבה שנים מאז שהוא הגיע לעירייה, ואני מעריך כי יש לו את היכולות האמיתיות לנהל את העיר הזאת בצורה טובה ולדאוג לצרכי מזרח ירושלים ויתר תושבי העיר יותר ממועמדי הימין".

לדברי אללו: "הרגשתי שהחשיבה שלו נכונה וצודקת ואינה נוגעת רק למגזר שממנו הוא מגיע. אין לירושלים מה לפחד מראש עיר חרדי. אני מוצא את עצמי מתגעגע לאורי לופוליאנסקי שהיה ראש עירייה טוב".

יצוין, כי זו לא התמיכה היחידה ממחנה השמאל ביוסי דייטש, הסופר והפובליציסט חיים ברעם הודיע לפני מספר שבועות כי יש לתמוך בדייטש לראשות י-ם.

דני אביחיל מבעלי רשת בתי קפה בבירה צוטט אף הוא ב'ידיעות י-ם': "איני דתי ואפילו לא קרוב לכך, אך אני לא חושש מהמועמדות של דייטש. כל פעם שהייתי זקוק לו הוא היה זמין לי. יש לו את כל הפרמטרים הדרושים להיות ראש העיר של כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר