לפני תמיכת דרעי וגפני

סקר מינה צמח: יוסי דייטש מוביל במרוץ לראשות ירושלים

יוסי דייטש הוא המועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להיבחר לראשות העיר ירושלים, כך עולה מסקר מינה צמח ומנו גבע עבור 'החדשות'. אחריו: אלקין וברקוביץ, משה ליאון עם 11 אחוזים בלבד (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליאון, אלקין, דייטש וברקוביץ' (צילומים: יונתן זינדל, הדס פרוש, יעקב כהן - פלאש 90 )

בעוד כעשרה שבועות יצאו תושבי ירושלים לבחור את ראש העיר הבא שלהם, לאחר שראש העיר המכהן ניר ברקת הודיע כי לא יתמודד לקדנציה נוספת. על התפקיד הבכיר מתמודדים: יוסי דייטש, זאב אלקין, משה ליאון ועופר ברקוביץ'.

רוב הסקרים שפורסמו עד כה בכלי התקשורת היו כאלו שהוזמנו על ידי מטות המועמדים עצמם, כך שלא היה ניתן להסתמך עליהם כאמינים במיוחד. הערב (שני) פורסם בחברת 'החדשות' לראשונה סקר חדש שנערך על ידי מכון 'מדגם' שבראשות מינה צמח ומנו גבע, שבדקו את הסיכויים של המועמדים לראשות העיר.

על פי הסקר, המועמד בעל הסיכויים הגדולים ביותר להיבחר לתפקיד ראש העיר ירושלים הוא המועמד החרדי יוסי דייטש עם 23 אחוזים.

במקום השני ניצב המועמד החילוני עופר ברקוביץ' עם 22 אחוזים. במקום השלישי נמצא השר זאב אלקין עם 21% ואחריו המועמד משה ליאון עם 11%בלבד.

עמית סגל מציג את תוצאות הסקר, הערב

המועמדת רחל עזריה עם 6%, יוסי חביליו עם 4% וחיים אפשטיין עם 3%.

כמו כן, עורכי הסקר בדקו מצב בו העיר ירושלים תלך לסיבוב שני. במצב בו זאב אלקין ויוסי דייטש יתמודדו זה כנגד זה, הרי שזאב אלקין יזכה ב 42% לעומת 31% ליוסי דייטש. ובמצב שאלקין ועופר ברקוביץ יתמודדו ראש בראש, אלקין מנצח עם 41% מול 31% לברקוביץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר