יממה אחרי

בעקבות הסקר: אלקין וברקוביץ' מתעמתים

יום למחרת סקר 'החדשות', המועמדים לראשות העיר ירושלים, זאב אלקין ועופר ברקוביץ' מתעמתים ביניהם מי צריך לפרוש מהמרוץ ומי היחיד שיכול לנצח את המועמד החרדי (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דייטש, ברקוביץ' ואלקין (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת / צילום מסך מתוך פייסבוק / יונתן זינדל - פלאש 90)

סקר חברת "החדשות" שפורסם אמש (שני) על הבחירות לראשות העיר ירושלים גורר גל של תגובות ממטות המועמדים. אלא שהקרב הגדול מתרחש דווקא בין השר זאב אלקין למועמד החילוני עופר ברקוביץ'. השניים התעמתו הבוקר וקראו כל אחד לרעהו להסיר את מועמדותו ולחבור אליו.

תחילה היה זה אלקין שפנה לברקוביץ': "עופר חבל שלא הקשבת, קראתי לך להצטרף אליי בדיוק כמו שקראתי לשאר".

"אין צורך להגיע לסיבוב השני כדי שאנצח בגדול. אני היחיד שמנצח את דייטש בוודאות והיחיד שמאחד בין כל הציבורים בירושלים. יחד במאמץ משותף נוכל לעשות זאת כבר בסיבוב הראשון".

בתגובה השיב ברקוביץ': ‏"‎זאב, אתה גם היחיד שהודיע שכשיפסיד, לא ישאר כחבר מועצה. חבל שזו המחויבות שלך לירושלים, שעבורי היא מעל הכל. עפ"י כל הסקרים אני המועמד הציוני המוביל, גם בסקרים שמפלגתך אוחזת בהם.
זאב, הצטרף אליי עכשיו, ב 30.10 זה לא יהיה תוצאות סקר, אלו יהיו תוצאות אמת".

כזכור, בסקר שפורסם אמש בחברת "החדשות", מעלה כי אילו הבחירות לראשות העיר ירושלים היו נערכות היום, המועמד החרדי יוסי דייטש היה גורף 23% מקולות הבוחרים בבירה.

אחרי דייטש, עופר ברקוביץ' מקבל 22% מהקולות, זאב אלקין עם 21% ומשה ליאון עם 11%.

בהמשך, רחל עזריה זוכה ב-6% מהקולות, יוסי חביליו עם 4%, חיים אפשטיין מקבל 3% ואבי סלמן עם 1%.

בסביבוב השני של הבחירות, אלקין מביס כל מועמד מולו. לדוגמא - אם אלקין וברקוביץ' עולים לסיבוב שני אז אלקין מקבל 41% מהקולות וברקוביץ' עם 31%. אם אלקין ודייטש עולים לסיבוב שני אז אלקין מקבל 42% מהקולות ודייטש עם 31%. אם ברקוביץ' ודייטש עולים לסיבוב שני, ברקוביץ' מנצח עם 39% מהקולות ויוסי דייטש עם 36%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר