הקרב בחיפה

קליש נפגשה עם פרוש, ליצמן נוטה לתמוך ביהב

במסגרת הקרב על ראשות העיר חיפה והמאבק שמנהלת 'דגל התורה' נגד ראש העיר המכהן יונה יהב, המועמדת עינת קליש נפגשה עם מאיר פרוש בזמן שליצמן נוטה לתמוך ביהב (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יונה יהב ועינב קליש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 ואתר הבית של המועמדת)

מתעצם הקרב להחלפת יונה יהב בעיר חיפה: המועמדת לראשות העיר עינת קליש רותם נפגשה אתמול (שני) עם סגן השר מאיר פרוש בלשכתו בירושלים וביקשה את תמיכתו בה לראשות העיר.

עינת קליש רותם מתמודדת לראשות העיר חיפה מטעם מפלגת "העבודה". בסקרים שבוצעו לאחרונה מקבלת קליש את מירב הקולות מבין המתמודדים מול ראש העיר יונה יהב.

כעת, מנסה קליש לאגוד את החרדים סביב מועמדותה ואף שכרה יחצ"ן חרדי לשם כך.

בפגישה עם סגן השר פרוש ביקשה קליש כי "אגודת ישראל" בחיפה תתמוך במועמדותה לראשות. באם היא תוביל בסקרים במערכת הבחירות הקרובה, סביר להניח כי תיתמך על ידי דגל התורה שמובילה את המאבק להחלפת יהב בחיפה.

ל'כיכר השבת' נודע כי בכל הקשור לבחירות בחיפה הרי שמי שיקבע את הטון באגודת ישראל הוא סגן השר יעקב ליצמן שמתעתד ככה"נ לתמוך ביונה יהב לראשות העיר.

בסוף השבוע קיבלה דגל התורה חיזוק למאבקה ביונה יהב לאחר שנודע כי יו"ר ש"ס השר דרעי פעל למצוא מועמד לראשות העיר חיפה שייתמך על ידי החרדים. ח"כ איתן כבל ממפלגת "המחנה הציוני" חשף כי קיבל פניה מהשר דרעי להתמודד לראשות העיר, אך סירב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר