נפגשו והתאכזבו

הוריו של הדר על נתניהו: "הכל יחסי ציבור"

חודש לאחר הדיווח על התקרית החריגה והקשה בין אמו של החייל שגופתו בשבי חמאס לבין רעיית ראש הממשלה, הגיעו ההורים השכולים לפגישה עם נתניהו, ויצאו ממנה באכזבה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים גולדין (צילום ארכיון: Avi Dishi/Flash90)

הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד, שמחה ולאה, נפגשו בצהריים (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישת עדכון, חמישה חודשים לאחר פגישתם האחרונה.

גם מהפגישה הנוכחית יצאו ההורים השכולים כשהם מאוכזבים. "ראש הממשלה ממשיך להיכנע לתכתיבי חמאס, ומסרב להעמיד תנאי ברור לחמאס כי שיקום עזה ייעשה רק לאחר השבת הבנים", נמסר מטעמם לאחר הפגישה.

שמחה והדר גולדין הוסיפו: "בננו הדר נחטף למנהרה ברפיח בזמן הפסקת אש. כעת, ארבע שנים לאחר החטיפה, נתניהו לא דורש את השבת הבנים ושוב מסכים להפסקת אש שגם אותה חמאס יוכל לבחור מתי להפר ומתי לחטוף חיילים נוספים".

"לצערנו, מלבד אמירות כלליות ומשפטים חלולים, אשר נועדו לטובת יחסי ציבור, נתניהו עדיין לא עשה שום דבר משמעותי כדי להשיב את הבנים. יצאנו מהפגישה היום בתחושה קשה שמאחורי אמירותיו של ראש הממשלה, שהוא וממשלתו עושים הכל כדי להשיב את הדר, קיימת מציאות עגומה, ובפועל לא נעשה דבר", סיימו ההורים בעגמומיות את דבריהם לגבי הפגישה, בה השתתפו גם המזכיר הצבאי החדש של נתניהו תא"ל אבי בלוט ו'מתאם השבויים והנעדרים' ירון בלום.

לאה גולדין: "נתניהו רק מפריע" (צילום: משי בן עמי, ynet)

כזכור, לפני כחודש דווח ב'חדשות עשר' על תקרית חריגה וקשה בין לאה גולדין לבין רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. לפי הפרסום, נתניהו כעסה על האם השכולה, זמן קצר לאחר שהשרה איילת שקד נאמה בטקס מטעם משפחת גולדין, ואמרה לה: "אתם כפויי טובה. החיבור שלכם ליריבים פוליטיים של בעלי, עלול לפגוע במאמציו של ראש הממשלה להשבת הבנים".

מטעמה של שרה נתניהו נמסר לאחר הפרסום ההוא: "לא היה ולא נברא. מעולם לא נערכה שיחה כזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר