היוזמה תופסת תאוצה

הרב שמאחורי 'החשמל הכשר' נפגש עם יו"ר ועדת הכלכלה

העצומה הקוראת לחברת החשמל לעבור ל'חשמל כשר' בשבת, עליה חתמו כבר כחצי מיליון אנשים, עוברת לפסים מעשיים, עם פגישתם של הרב חותה ויו"ר ועדת הכלכלה (בארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

יוזמת החשמל הכשר בשבת צוברת תאוצה: לאחר שנאספו כחצי מיליון חתימות לעצומה הקוראת לחברת החשמל לעבור ל'חשמל כשר' בשבת, ובעקבות פגישה שהתקיימה בין יוזמי העצומה לבין בכירי חברת החשמל בנידון, נועד בצהריים (שלישי) הרב בנימין חותה עם יו"ר ועדת הכלכלה בכנסת ח"כ איתן כבל, וזה הבטיח להירתם למען חשמל כשר לכולם.

בפגישה שוחח הרב חותה - הפועל בענין - עם ח"כ כבל על הרפורמה במשק החשמל, המחייבת את חברת החשמל לספק 'חשמל כשר' בשבת, כזה שלא יזדקק למגע יד אדם במהלך השבת.

כפי שדווח, בעוד חברת החשמל מעוניינת להפעיל גנרטורים נקודתיים רק למרכזי האוכלוסייה החרדיים, מנסים הרבנים להביא לפתרון בכל חלקי הארץ.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בפגישה היום בכנסת הבטיח ח"כ כבל כי יתגייס למטרת כך שיהיה חשמל כשר בשבת לכל חלקי הארץ, ולא רק למרכזי האוכלוסייה החרדיים.

בתוך כך, נודע ל"כיכר השבת" כי גם מכון 'צומת' מצטרף לעצומה הקוראת לחברת החשמל להפעיל אך ורק חשמל כשר בשבת לכל חלקי הארץ ולא רק בערים החרדיות.

כאמור, בתקופה האחרונה עלתה היוזמה להחתים עשרות אלפים על עצומה הקוראת לחברת החשמל לעבור לחשמל כשר בשבת. תוך זמן קצר חתמו עליה 80 אלף איש, כשהיום מספר החתימות עומד על קרוב לחצי מיליון.

החתימות נעשו דרך המערכת הטלפונית של 'חדשות הסקופים' שנרתמה לענין. "מתברר שמנהלי חברת החשמל רוצים בפתרון יותר מכולם, אך הם חושבים שאת הציבור הדתי והחרדי זה לא מעניין", מסכם הרב חותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר