בעקבות הסרטון וההקדשה

מטה ליאון: "הרב שלום ארוש בירך גם אותו"

הבחירות המוניציפליות המתקרבות בירושלים, רושמות כל העת שיאים חדשים של הודעות, הכחשות והודעות הפוכות האחת מהשניה. וגם: עוזרו של מנהיג 'חוט של חסד' מבהיר את עמדתו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב ארוש עם אלקין (באדיבות המצלם)

הבחירות המקומיות בירושלים מתחממות, כשכל אחד מהמועמדים מנסה למשוך אליו תמיכה נוספת, בדגש על תמיכה רבנית.

פרסום ראשון: הרב שלום ארוש לזאב אלקין: "תהיה ראש העיר הבא"

לאחר החשיפה היום ב"כיכר השבת" של סרטון מטעם מטה המתמודד זאב אלקין, בו נצפה הרב שלום ארוש מעניק לו את ברכתו, מתברר כי המתמודד משה ליאון טוען לתמיכה דומה.

בעקבות פרסום הידיעה, מיהרו במטה ליאון להבהיר כי מנהיג קהילת 'חוט של חסד' הרב ארוש בירך גם אותו, באופן שלדבריהם לא משתמע לשתי פנים.

כזכור, מלבד הסרטון המדובר, פורסמה ב"כיכר השבת" גם הקדשה שכתב הרב ארוש עבור אלקין, בה נכתב: "לכבוד ראש העיר הבא של עיר הקודש ירושלים תובב"א, השר זאב אלקין הי"ו. יהי רצון שתזכה להיבחר להיות ראש העיר ירושלים אמן".

הסרטון שסחרר את המועמדים בירושלים (באדיבות המצלם)

"יהי רצון שתזכה לקבל את המשיח בנין ירושלים השלמה ובנין בית המקדש אמן", הוסיף הרב וחתם: "בהצלחה, בברכה, באהבה, שלום ארוש".

לפי מטה המתחרה ליאון, כאמור, גם הוא זכה לתמיכה במידה זהה, במירוץ לראשות עיריית ירושלים, שרושם כל העת שיאים חדשים של הודעות, הכחשות והודעות הפוכות האחת מהשניה.

בנוסף, מיכאל בן אבו, המזדהה כעוזרו של הרב ארוש, אומר ל"כיכר השבת", כי "לא מכובד בכלל מה שהם עשו", בהתייחסו להתנהלות מטה אלקין בפרסמו את סרטון התמיכה. לדבריו, "בסך הכל הם ביקשו לקבל ברכה לפני ראש השנה, הרב בירך אותו שתזכה להיות ראש העיר. לא יותר מזה, אחי".

"אנחנו לא תומכים באף אחד, גם נתנו ברכה למשה ליאון, גם ליוסי דייטש. אנחנו מכבדים את כולם ומברכים את כולם. הרב לא מתעסק בפוליטיקה, כפרה", סיים עוזרו של הרב ארוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר