"אותי איבדתם"

הרשת פתחה סניף בבני ברק והוציאה את החזיר מהתפריט

רשת בשר החזיר "אגאדיר" הודיעה על פתיחה הסניף הראשון בבני ברק, והרשת החילונית סוערת • איתן טרבלוס, מבעלי הרשת: "מאוד מרגש לראות קהל דתי אוכל אצלנו" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
'אגאדיר' (צילום מסך מתוך פייסבוק)

רשת המסעדות 'אגאדיר' המשווקת בין היתר המבורגרים מבשר חזיר, הכריזה אתמול (רביעי) על פתיחת סניף כשר במגדלי ב.ס.ר שבבני ברק, לצד הכרזה על הוצאת החזיר מן התפריט הכללי, כך דווח ב-Ynet.

אלא שהרשת סוערת, ויש שמאמינים כי ההחלטה קשורה בלחץ מצד החרדים והדתיים. לפוסט של החברה בפייסבוק יש תגובות רבות בנוסח 'הדתה' או 'נכנעתם לדוסים'.

לפי אחד הגולשים, "אני מברך את העובדה שאתם באים לקראת הציבור הדתי. אני אבוא לקראתכם גם כן, ולא אגיע לסניפים שלכם יותר". אחר כתב: "החלטתם להתמקד בקהלים אחרים - זכותכם. אותי איבדתם".

מודעת הפרסום על הסניף החדש (צילום מסך מתוך פייסבוק)

היו גם תגובות קיצוניות יותר: "נכנעתם לדוסים, יא חבורה של מעאפנים. לא נבוא יותר", הבטיח גולש שהוסיף לכתוב, "תיהנו עם מלא שרצים שרצים לכם במסעדה, ומאדוני הארץ שיתלוננו על כל דבר".

איתן טרבלוס, מבעלי רשת 'אגאדיר', סיפר בראיון ל-Ynet כי בשנה האחרונה יש בעייתיות עם בשר חזיר, בשל מחלה שתוקפת את בעלי החיים. לדבריו, "המחיר שלו עלה ויש גם חוסרים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמו שורה בתפריט שלא מוכרת, שלא קיימת והשיקולים כלכליים נטו".

לדבריו של טרבלוס, אין קשר בין הוצאת החזיר לפתיחת הסניף הכשר. "אגאדיר היא רשת לא כשרה, שפתוחה בשבת", הוא מבהיר. "תמיד נהיה פתוחים בשבת. חלק ניכר מהמחזור שלנו בסופי השבוע". עם זאת, הוא אומר כי "מאוד מרגש לראות קהל דתי-מסורתי אוכל אצלנו. זה קהל שלא נחשף אלינו. זה ממש כיף וממש מרגש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר