המועמדים מגיבים

אלקין: "הקומבינה לא תעבור"; ברקוביץ: "הציבור הירושלמי איתי"

המועמדים לראשות העיר ירושלים מגיבים להחלטת ש"ס טדגל התורה לתמוך במשה ליאון. אלקין תוק את הקומבינה של דרעי וליברמן, וברקוביץ טוען להזנחת ציבורים שלמים בי-ם (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליאון, אלקין, דייטש וברקוביץ' (צילומים: יונתן זינדל, הדס פרוש, יעקב כהן - פלאש 90)

לאחר הפרסום על תמיכתם של ש"ס ו'דגל התורה' במועמדותו של משה ליאון לראשות העיר ירושלים, המועמדים לראשות העיר מגיבים להחלטה.

בהודעה ממטהו של המועמד לראשות העיר, השר זאב אלקין, נאמר כי "אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים, נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים".

בהודעתו, מודה אלקין לראשונה כי דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחצים על רה"מ נתניהו שלא יתמוך בו: "דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר, ונכשלו".

"למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם", אומר אלקין, "עכשיו הזמן שלנו, תושבי ירושלים היקרים, חברים מכל המפלגות, להתאחד ולהוכיח להם כי הקומבינה הזאת לא תעבור".

המועמד משה ליאון, מסר בתגובה להחלטת ש"ס ודגל התורה כי "לאחר שזכיתי לאמונם של גדולי ישראל זצ"ל מרן הרב שטיינמן ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בעבר, אני נרגש לקבל היום את תמיכת מרנן ורבנן גדולי התורה: הגאון רבי חיים קנייבסקי והגאון חכם שלום כהן שליט"א".

"אני מודה להם שנתנו בי את אמונם", הוסיף ליאון, "התמיכה של תנועת ש"ס ושל תנועת דגל התורה בי, מרגשת ומחממת את הלב, ונושאת בשורה בעבורי ובעבור תושבי העיר. תמיכה זו מצטרפת לתמיכתם של ציבורים גדולים ומגוונים בי, וללא ספק מהווה נדבך חשוב מאד בדרכי להיבחר לתפקיד ראש העיר".

המועמד החילוני עופר ברקוביץ' הגיב: "אם ירושלים לא תהיה של כולם, היא פשוט לא תהיה. ליאון קיבל את התמיכה של שס ודגל התורה, ואלקין במרדף נואש אחר המפלגות החרדיות והעסקנים החרדים, אבל הציבור הירושלמי איתי".

עוד הוסיף ברקוביץ: "בעוד ליאון ואלקין מזניחים את הציבור הציוני, הדתי לאומי והחרדים העובדים והלא מיוצגים, ירושלים בראשותי תפעל בשותפות, לטובת כולם כולל כולם, זה לצד זה ולא זה על חשבון זה".

ממטה דייטש נמסר: "שנה טובה לכל עם ישראל ולתושבי ירושלים בפרט. בזירה המונציפאלית היו בחודשיים האחרונים ירידות ועליות. מחר (ה') בבוקר יתכנסו ראשי אגודת ישראל לדון בעניין המירוץ לראשות העיר ירושלים. איחולים לפתקא טבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר