אין גבול

צעירה מת"א מואשמת: גנבה כסף מארגון הצדקה החרדי

כתב אישום הוגש נגד בת 27 מתל אביב, שפרצה למשרדי 'בית המעשים הטובים' בעפולה, ארגון שהוקם לזכר גבי ורבקי הולצברג הי"ד • עורכת דינה: נסיבות חייה קשות (חדשות)

מוישי הולצברג, על רקע תמונת הוריו (צילום מסך מתוך פייסבוק)

כתב אישום הוגש לאחרונה בבית המשפט בנצרת, כנגד צעירה שגנבה כספים מארגון 'בית המעשים הטובים' שבעפולה, כך מדווח 'ידיעות אחרונות'.

על פי הדיווח, תושבת תל אביב בת 27 מואשמת כי פרצה למבנה הארגון, שהוקם לזכר שליחי חב"ד, גבי ורבקי הולצברג הי"ד, שנרצחו על ידי מחבלים במומבאי.

מכתב האישום עולה, כי הפורצת רוקנה את קופות הצדקה של הארגון מתרומות כספיות שנצברו בהן, ושהיו אמורות לשמש, בין היתר, קשישים נזקקים ופעילויות חסד.

"בית המעשים הטובים משמש למעשי חסד. הנאשמת נכנסה למבנה דרך חלון שהיה סגור, חיפשה רכוש וגנבה כסף וטאבלט", טוענת התובעת בתיק, פקד (עו"ד) לירן אוחיון מלשכת התביעות של המשטרה.

'בית המעשים הטובים' (צילום: בית המעשים הטובים בפייסבוק)

על פי כתב האישום, זמן קצר לאחר מכן פרצה הנאשמת למכון נוסף בעפולה, המעניק טיפול לקשישים בשעות היום. היא מואשמת כי ניפצה חלון במבנה כדי להיכנס אליו. על פי התובעת, "היא פרצה בכוונה לגנוב, והזיקה לרכוש במזיד".

הנאשמת לא הסתפקה בשני ארגוני החסד: עוד באותו יום ניפצה דלת של מינימרקט בעזרת אבן, נכנסה אליו וגנבה חטיפים ודברי מתיקה, כאשר כשעה לאחר מכן היא נעצרה על ידי משטרת עפולה.

עוד עולה כי כמה חודשים קודם לכן, גנבה הנאשמת טלפון סלולרי מעוברת אורח, ונמלטה. הדבר אירע כאשר הטלפון הונח בשער קניון בעיר לצורך בדיקה בטחונית.

עפולה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על פי 'ידיעות', התביעה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרה של החשודה עד לתום ההליכים. מן הבקשה עולה, כי בידי המשטרה ישנן טביעות אצבע של הנאשמת, שאותרו בשני בתי החסד שאליהם פרצה, וכן צילומים ממצלמות אבטחה.

סגן הסנגורית הציבורית בצפון, עו"ד ואסים דאהר, מינה את עו"ד דורית גולן לייצג את הנאשמת. היא אמרה: "חומר הראיות טרם הגיע לסנגוריה הציבורית. רק לאחר שאקבל ואלמד אותו אוכל להתייחס לגופם של האישומים. מדובר בצעירה עם נסיבות חיים קשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר