סוכת הנשיא

הנשיא ריבלין וליצמן "צחצחו שיניים" בסוכה

נשיא המדינה ראובן ריבלין סייר עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בהקמות לקראת הסוכה הפתוחה שבגינת בית הנשיא, שנבנתה בסימן 'חוגגים בריאות'. צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

( צילום: מארק ניימן / לע"מ; וידאו: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו )

נשיא המדינה ראובן ריבלין סייר אתמול (רביעי) עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בהקמות לקראת הסוכה הפתוחה שבגינת בית הנשיא, שנבנתה בסימן 'חוגגים בריאות'. את הנשיא וסגן השר ליוו בסיור מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב.

הנשיא וסגן השר התרשמו מהפעילויות השונות וצפו במיצגים הפזורים בגינה להנאת המבקרים הרבים. במהלך הסיור בין המיצגים אמר הנשיא: "אנחנו חוגגים את חג הסוכות, חג שמחתנו, בסימן הבריאות".

בסוכת הנשיא שהוקמה בשיתוף משרד החקלאות, התייחס הנשיא לארבעת המינים המקשטים אותה ומסמלים את אחדות העם ואמר: "אנחנו יכולים לעשות דברים הרבה יותר טוב אם אנחנו מאוחדים. כמו בארבעת המינים בעלי התכונות השונות, בכולנו קיימות היכולות להשלים אחד את השני".

הנשיא וסגן השר התרשמו ממגוון הפירות והירקות שמקשטים את הדוכנים השונים בגינה וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר: "סוכת בית הנשיא היא מסורת והחיבור שלה השנה לנושאי בריאות הוא מאוד חשוב לצורכי העלאת מודעות לבריאות הציבור. משרד הבריאות משקיע רבות בפעילויות שונות ומגוונות על מנת לחבר את הציבור הרחב למודעות לאורח חיים בריא, וכך גם השנה בחיבור לסוכת בית הנשיא. אני בטוח שכל מי שיגיע לבקר יהנה מחוויה ייחודית, מהנה, מחנכת ומעשירה מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר