פרסום ראשון

הרב דב ליאור הבהיר לשר אלקין: "תומך בך לראשות ירושלים"

על רקע השמועות כי הרב דב ליאור שוקל להעביר את תמיכתו למועמד החרדי יוסי דייטש, נקרא השר אלקין לביתו של הרב, שם שמע דברים ברורים על תמיכת הרב במועמדותו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אלקין אצל הרב ליאור, היום (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: על רקע השמועות שפורסמו על כך שהרב דוב ליאור שוקל לכאורה להעביר את תמיכתו למועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, הזמין היום (שלישי) הרב ליאור את השר זאב אלקין לביתו והודיע לו על תמיכתו בו לראשות העיר.

הרב דב ליאור נחשב למנהיגו הרוחני של יו"ר סיעת 'מאוחדים' אריה קינג. בתחילת השבוע שהה קינג במעונו של הרב ליאור בקרית ארבע, בניסיון להביא לתמיכה ביוסי דייטש.

אך מלשכת הרב ליאור נמסר ל'כיכר השבת' שבפתח הפגישה היום (שלישי) שאל השר אלקין את הרב ליאור האם נכון הפרסום כי ייתכן שהרב יעביר את תמיכתו לדייטש, אך תשובתו הנחרצת של הרב ליאור הייתה: "זה שקר! לא דובים ולא יער!".

עוד נמסר, כי "בין הרב ליאור לבין השר אלקין קיימת הכרות מזה שנים רבות, והרב ליאור סומך על אלקין שיידע לנווט את העיר, על כל המורכבות שבה באופן המיטבי".

לדברי בית הרב: "הרב ליאור כלל אינו שוקל לתמוך במועמד אחר, ומדובר רק בספין תקשורתי שהופץ על ידי גורמים שהיו מעוניינים שהרב ליאור יעשה זאת, הרב ליאור עומד איתן בתמיכתו הבלתי מסויגת באלקין לראשות עיריית ירושלים".

לסיום אמרו בבית הרב: "אכן ניסו בעבר וממשיכים לנסות גם כעת, לשכנע את הרב להסיר את תמיכתו באלקין, אך הרב ליאור לא שינה את דעתו ואף לא שוקל לתמוך ביוסי דייטש או במשה ליאון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר