חשיפת 'כיכר השבת'

אריה קינג יתמוך ביוסי דייטש ויחבור אליו לגוש פוליטי

תמיכה וחיבור מפתיע בין מפלגת "מאוחדים" הירושלמית בראשות אריה קינג לבין "אגודת ישראל" ומועמדה לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש. הסיעות יפעלו כגוש משותף (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לפנות בוקר נחתם הסכם בין סיעת ״מאוחדים״ בראשות אריה קינג, לבין המועמד לראשות העיר יוסי דייטש ומפלגתו אגודת ישראל. בנוסף לנציגים המקומיים משני הצדדים, חתומים על ההסכם גם סגני השרים מאיר פרוש ויעקב ליצמן.

על פי ההסכם, סיעת מאוחדים ואגודת ישראל יפעלו כגוש פוליטי משותף בכל הנוגע להתנהלות לקראת הבחירות, כאשר סיעת מאוחדים תתמוך ביוסי דייטש כמועמד לראשות העיר ותקרא לתומכיה להצביע דייטש.

יוסי דייטש מסר בתגובה ל'כיכר השבת': ״תמיכתו של קינג במועמדותי חשובה מאין כמוה לאחדות הירושלמית ולחיזוק הבנייה וההתיישבות בעיר. אני רואה באריה קינג שותף משמעותי לדרך, בימים קריטיים לירושלים. יחד נפשיר את ההקפאה ונבנה בכל חלקי ירושלים, למען תושבי ירושלים״.

אריה קינג, ראש סיעת ״מאוחדים״ אמר לאחר החתימה, כי "יש לנו אמון מלא ביכולתו של יוסי דייטש לגשר על הפערים בין העולם החרדי לבין ציונות הדתית בירושלים ובכך גם תהיה בשורה ברמה הלאומית ובמדינת ישראל כולה, כאשר הוא יהיה בעז"ה ראש העיר הטוב ביותר שירושלים ידעה מעודה.

על פי ההסכם, אריה קינג צפוי להתמנות לסגן ראש עיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, כשבהנהגת דייטש ידאגו הצדדים במשותף להפשרת הבניה בכל חלקי העיר כולל במזרחה ולבנות עשרות אלפי יחידות דיור לצעירים ולמשפחות.

כמו כן, במסגרת ההסכם ימונה לבקשתו של אלי ישי, יו"ר יחד שנציגו ברשימה הינו יונתן יוסף, לנציג ציבור מיוחד שכל עניינו טיפול באפליה העדתית בירושלים במוסדות החינוך השונים. מי שייצג את דרישות המגזר החרדי העובד הוא אריה אורנג'- נציג תנועת עוצמה יהודית ברשימה.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', במהלך חג הסוכות נפגשו סגן השר מאיר פרוש ויוסי דייטש יחד עם אריה קינג יו"ר סיעת 'מאוחדים' שם דנו בארוכה על אפשרות של חבירה לבלוק חוסם והליכה משותפת בבחירות בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר