4 דרכים למצוא חברים

כשאנחנו נכנסים לשנות הבגרות שלנו, העבודה לוקחת יותר ויותר מזמננו, אנחנו מתחתנים ויש לנו ילדים ויש לנו מעט זמן לטיפוח קשרים, אך לחיים מבודדים חברתית יש מחיר כבד על הבריאות שלנו. הנה 4 דרכים ליצור חברויות (MEN)

טוב שכן קרוב מאח רחוק (צילום: שאטרסטוק)

כתב "בוסטון גלוב" בילי בייקר מפרט את התהליך המוכר מדי:

כשאנחנו נכנסים לשנות הבגרות שלנו, העבודה לוקחת יותר ויותר מזמננו, אנחנו מתחתנים ויש לנו ילדים, מנסים להשאר בכושר ויש לנו ממש מעט זמן לטיפוח קשרים וחברויות. כאשר אנו מוצאים קצת זמן פנוי, קשה להשאיר את נשותינו לבד כדי להחליף חיתולים, לסייע בהכנת שיעורי בית ולהשכין שלום בין הילדים המתקוטטים, אז אנחנו נוטשים את החברים שלנו בצד.

בייקר גילה כי במהלך שלושים השנים האחרונות, מחקר אחר מחקר תיעדו את ההשפעות האומללות של העניין על הבריאות שלנו. אנשים בודדים נמצאים בסיכון גבוה יותר למות במהלך תקופה נתונה מאשר עמיתיהם המעורים מבחינה חברתית, גם לאחר שקלול של גיל וגורמים אחרים כמו אכילה בריאה ופעילות גופנית. למעשה, לאנשים מבודדים חברתית יש סיכון מוגבר למחלות לב וכלי דם, שבץ ולהתקדמות של אלצהיימר.

מעבר לכך, אם נניח לחברויות שלנו עם גברים אחרים להתפוגג, הנשים שלנו יהפכו לנשות הסוד היחידות שלנו והמצב הזה יוצר כמות עצומה של מתח על חיי הנישואים שלנו.

הנשים שלנו כל כך מעורבות בחיינו והן לא יכולות לתת לנו פרספקטיבה חיצונית באמת. לדוגמא, אשתי נתנה לי משוב מועיל על ההורות שלי. היא חכמה מאוד, אבל כאשר חבר שלי הקשיב מן הצד, הוא הוסיף משהו שאף אחד מאיתנו לא שקל.

לכן, יצירת ידידות גברית קרובה היא קריטית לחלוטין לבריאות הגוף שלנו ושמירה על יציבות חיי הנישואים שלנו ועוד בבריאת העולם נאמר "לא טוב היות האדם לבדו".

אבל החברויות האלה לא קורות מעצמן. להלן מרכיבים חשובים לפיתוח חברויות בקרב גברים:

1. יוזמה - נדרש קצת מאמץ לכך וישנו סיכון שנקבל דחייה, אבל זה שווה את זה.

2. הקרבה - כדי לפנות מקום לחברויות, נצטרך להגיד לא לדברים טובים אך פחות חשובים לנו כעת. אם יש לנו ילדים צעירים יותר, זה ידרוש קצת הקרבה מן הנשים שלנו, כפי שצוין לעיל, ולכן חשוב לעבוד בתור צוות.

אז הנה, חמש דרכים למצוא (ולהעמיק) חברויות:

1. בדקו את הידידים שלכם

נסו לבלות עם גברים שונים ולראות אילו סוגים של מערכות יחסים הם מספקים לכם. בחנו את היכולת שלהם להיות אמיתיים ושקופים אחד עם השני.

2. התמקדו בתכונות החשובות באמת

במקום לחפש אחר החבר המושלם, חפשו חבורה של חברים נאמנים. לדוגמא, זה טוב שיש לך חבר שיכול לעודד אותך, אבל גם אחד שיצטיין בלתת לך מנה הגונה של אמת, בעת הצורך.

3. קבעו ביומן פעילויות

נטילת יוזמה בכל פעם שאנחנו רוצים להפגש עם החבר'ה העסוקים שלנו זה לא קל. אם יש משהו קבוע בלוח השנה, כמו לילה של בילוי לחברים או ארוחת צהריים חודשית עם חבר, זו הדרך הקלה ביותר להתגבר על האתגר הזה.

4. תנו בלי ציפיה לקבל חזרה

זה טבעי להתמקד במה החברים שלנו יכול לעשות בשבילנו, אבל זה מבורך יותר לתת מאשר לקבל. זה נותן לנו תמריץ להיות החבר שאנחנו רוצים שיהיה לנו.

בהצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר