"דתיים סרטן"

ערד: הסתה קשה נגד הציבור הדתי וחסידות חב"ד

כתובות גרפיטי בגנות הציבור הדתי והחרדי רוססו הלילה על חזית בית כנסת דתי בעיר ערד, לצד השתלחות של ראש העיר ומועמדי 'יש עתיד' לעירייה בחסידות חב"ד. צפו בתיעוד (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הגרפיטי (באדיבות המצלם)

"ניסן מלך דתיים סרטן", כיתוב מזעזע זה ודומה לו, רוססו הלילה (שני) על קיר בית הכנסת הדתי 'תפארת ישראל', ברחוב חן בעיר ערד. בית הכנסת הוא מהוותיקים בעיר וקיים כבר למעלה מחמישים שנה, מתפללים בו תושבי האזור המסורתיים והוא מתופעל על ידי חסידי חב"ד המקומיים.

המתפללים, רובם מבוגרים וקשישים, שהשכימו לתפילת שחרית כמדי בוקר, נדהמו לגלות כתובות גרפיטי מכוערות ומזעזעות בגנות הדת, ובשבחו של ראש העיר המכהן והמתמודד לקדנציה נוספת, ניסן בן חמו מ'יש עתיד'.

במקביל, דורון אורגיל, המתמודד למועצת העיר מטעם 'יש עתיד' ומוצב ברשימה בראשה ניצב בן חמו, כתב בחשבון הפיסבוק שלו: "חב"ד עוסקים במסיונריות, גור כת אלימה. בסיכום זה לא משנה שניהם כתות סגורות ופרימיטיביות".

כמו-כן, בחוברת קמפיין שהפיק בן חמו לקראת הבחירות, התגאה ראש העיר בפעולות אכיפה של פקחי העירייה להסרת שלטים במרחב הציבורי, כשבתמונה המצורפת נראה פקח עירוני מסיר שלט של 'יחי אדוננו' מגדר ביתו הפרטי של חסיד חב"ד.

מטעם עיריית ערד נמסר כי "הנעשה במגרש הפוליטי, תעמולה ודברי מתמודדים אינם באחריות העירייה".

מתוך החוברת של בן חמו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר