נכנע לראש העיר

העיתונאי החרדי פרש מהרשימה: "מכבד את גדולי ישראל"

משפחתו של קולדצקי, המיוחסת לגדולי ישראל, הפעילה עליו מכבש לחצים - שנתן היום את אותותיו: הוא התפטר מהרשימה העצמאית, וכתב לראש העיר גוטרמן: "אני בטוח שאתה למען האזרח" (ברנז'ה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישיבת מועצה במודיעין עילית. אילוסטרציה (באדיבות המצלם)

בעוד פחות משבועיים תושבי מודיעין עילית ינהרו לקלפיות, לקיים את 'ועשית ככל אשר יורוך', ולהצביע כל אחד עבור המפלגה לה יורו רבותיו. תושבי העיר צפויים להצביע ברובם עבור ראש העיר יעקב גוטרמן ויהדות התורה, אך מפלגה אחת הרימה תחילה את נס ה"מרד", בהשתתפות של עיתונאי תושב המקום.

עד כה תושבי העיר לא חשים באווירת ה'בחירות': אף שלט לא נתלה בחזית, וזר כי נקלע לעיר, היה בטוח כי אין בה כלל בחירות.

כאמור, מתחת לפני השטח קמה מחאה של מספר תושבים הרוצים שינוי ורענון של הרכב חברי המועצה בעיר. עקיבא ולנשטיין, אחיו של חבר המועצה לשעבר מ'דגל התורה' יעקב ולנשטיין, הקים יחד עם מספר תושבים רשימה עצמאית שסימנה 'דת'- האותיות המשמשות את דגל התורה בירושלים. .

מי שהופיע במקום 3 ברשימה, הוא העיתונאי מנחם קולדצקי, שכבר נאבק שנים נגד הממסד, ומנסה להעלות לסדר היום את הבעיות של העיר בכלי התקשורת.

קולדצקי (צילום: ישראל קליין)

אחד הנושאים שזכו לתהודה רבה, הוא הפקקים שהלכו והתרבו בשנה האחרונה, לאור העובדה שלעיר יש כניסה ויציאה אחת. ברשימה פתחו בקמפיין נגד הפקקים, ועוררו ענין רב בעיקר בקבוצות הווטסאפ של תושבים מהעיר, שם היו מי שטענו מנגד כי העירייה אינה יכולה לפתור את הנושא הסבוך בשל בעיות בירוקרטיות.

אלא שהיום ניגש קולדצקי לבניין העירייה, והגיש מכתב בו הוא מצהיר על כך שהוא מתפטר מהרשימה. ל'כיכר השבת' נודע, כי במשפחתו של קולדצקי, המיוחסת לגדולי ישראל, הפעילו עליו מכבש לחצים - שנתן את אותותיו.

בשל כך החליט לבסוף קולדצקי להישמע להוראת הרבנים, ולהתפטר מהרשימה. "אני מכבד את גדולי ישראל", נימק העיתונאי את צעדו, ל'כיכר השבת'.

במכתבו לראש העיר גוטרמן כתב קולדצקי: "הגעתי למסקנה כי פעילותי למען צרכי העיר יכולה לבוא לידי ביטוי גם באמצעי התקשורת בו אני עובד למחייתי. סמוך ובטוח אני כי גם בקדנציה הבאה תהיה קשוב לרחשי לבם של התושבים ולפניות האזרח הקטן באשר הוא".

מכתב ההתפטרות, באדיבות המצלם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר