מעוניין בזוגיות טובה? אל תעשה את הדברים האלו

אתה ואשתך חיים בהרמוניה ובשמחה, לרוב. אבל אף אחד לא מושלם, נכון? וחיים משותפים תחת אותה קורת גג יכולים להיות מאד מאתגרים. אז הנה, שש דרכים בהן אתה עלול להרגיז את בת הזוג שלך בטעות, וחבל (MENׂ)

(צילום: shutterstock)

אתה ואשתך חיים בהרמוניה ובשמחה, לרוב. אבל אף אחד לא מושלם, נכון? וחיים משותפים תחת אותה קורת גג, בשלווה, דורשים לא מעט ויתורים. אז הנה, חמש דרכים בהן אתה עלול להכעיס את בת הזוג שלך במקרה ולקלקל את מערכת היחסים שלכם:

אתה לחוץ וטרוד כל הזמן

בין אם אתה עובר יום רע או סתם מחפש מחמאה (כולנו חוטאים בזה לפעמים, הכל בסדר), אשתך יכולה להיות מותשת כשהיא צריכה לשמש כמעודדת הפרטית והצמודה שלך מדי יום, ולא, לא נעים לה להפגש בפני הלימון שלך מדי יום כשאתה שב מהעבודה. נסה לסנן חלק מהסיפורים שעברו עליך היום, להפריד בין העבודה לבית והערך את עצמך מעט יותר. על פי הפסיכולוגים, קבלה עצמית מאפשרת יחסים מספקים ונעימים יותר.

אתה צמוד לפלאפון

אנחנו יודעים שאתה אוהב להתעדכן מדי חמש דקות במצב הבטחוני במדינה, אבל הבהייה התמידית במסך, גורמת לאישה שלך להרגיש שהיא פחות חשוב לך ואולי אפילו מעט נטושה, בסופו של דבר. הלחם בדחף לבדוק את ההודעה החדשה שהתקבלה, הגדירו יחדיו מראש זמן שבו הפלאפונים מועברים למצב "שקט" ואף אחד מכם לא יכול להיות עם עיניים במכשיר הנייד. זה מאתגר, בוודאי, אבל התוצאות (שיחה משמעותית וחיבור רגשי) שוות את זה.

אתה ממש טוב בהקשבה, באופן סלקטיבי

רגע אחד היא מדברת על התוכניות לסוף שבוע, ופתאום היא עוברת לדבר על הויכוח שהיה לה היום בעבודה עם הקולגה שלה. כן, זה מוזר ולא כיף, הנטיה הזאת של נשים לקפוץ מנושא לנושא, אבל להיות מאזין טוב זה אתגר לא פשוט. במקום לגרום לשותפה שלך להרגיש שהיא משוחחת עם קיר לבנים, נסה לחזור על מה שהיא אומרת בקול כדי להישאר נוכח.

אתה מטריד אותה בטלפון כשהיא יוצאת עם חברות

כן, אתה יודע שהיא לא מרבה להשקיע בעצמה. היא מקדישה את כל כולה לעבודה, לבית ולילדים. אחת למספר חודשים היא מחליטה סוף סוף לצאת עם חברות, ואז, מדי עשר דקות את מתקשר ומטריד אותה. למד לשחרר. בסופו של דבר, ההנאה שלה היא גם ההנאה שלך. היא תחזור עם כוחות מחודשים לטפל בכל העניינים בהם היא מטפלת ומטפחת.

אתה לא עונה לה להודעות

כשהיא שולחת לך הודעה עם המילה "היי" היא בעצם מתכוונת שתיתן לה אות חיים. חזור אליה, בסדר? את תתן לה לחכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר