אחרי הפטירה

משרדו של עו"ד יעקב וינרוט ז"ל - מתפצל

עורכי הדין עמית חדד ואריאל רוט, הודיעו על החלטתם לפרוש ממשרדו של ד"ר יעקב וינרוט ז"ל ולהקים משרד חדש. "איננו עוזבים את מורשתו של מורנו יעקב ז"ל", הבהירו (משפט)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עו"ד עמית חדד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

עורכי הדין עמית חדד ואריאל רוט, השותף המנהל של משרד וינרוט, הודיעו היום (ראשון) על החלטתם לפרוש ממשרדו של ד"ר יעקב וינרוט ז"ל ולהקים משרד חדש ועצמאי.

ל'כיכר השבת' נודע כי אל עו"ד חדד ועו"ד רוט מצטרפים לא מעט עורכי דין ממשרד וינרוט. בהם, עו"ד תמר פולק, עו"ד אליהו וייס, עו"ד נועה מילשטיין ועו"ד אביחי יוסף.

עו"ד חדד ורוט מסרו, כי הם זכו לעבוד בקרבה ובצמידות הדוקה במיוחד למייסד הפירמה עו"ד ד"ר יעקב ויינרוט ז"ל. "העבודה במחיצת עילוי משפטי בסדר גודל שכזה היתה זכות גדולה במיוחד".

"אנו אמנם פורשים מן המשרד, אך איננו עוזבים את מורשתו של מורנו יעקב ז"ל, ומורשת זו תוביל את דרכנו החדשה", הוסיפו עורכי הדין.

עו"ד עמית חדד נחשב לאחד מעורכי הדין הבולטים בישראל, הוא היה שותפו ויד ימינו של ד"ר יעקב וינרוט ז"ל.

חדד התמחה אצל שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי. במסגרת לימודיו שימש כעוזר מחקר לפרופ' אלון הראל (המחקר התמקד בפילוסופיה של המשפט, תיאוריות פוליטיות ואתיקה) וכעוזר מחקר לפרופ' שמעון שטרית (המחקר התמקד בהיבטים חוקתיים של המשפט הציבור). בנוסף, שימש כעוזר הוראה בקורסים דיני חוזים ומשפט וכלכלה במרכז האקדמי למשפט ועסקים, רמת גן.

בשנת 2015 בחר עיתון "דה מרקר" את עו"ד חדד כאחד מהארבעים הצעירים המבטיחים במסגרת הבחירה צוין "במונחים של עולם המשפט נחשב עו"ד עמית חדד למטאור". בנוסף, במהלך שנת 2015 נבחר על ידי מגזין פורבס העולמי לאחד מ-100 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 30.

עו״ד רוט היה השותף המנהל בפירמה בשנים האחרונות. עו"ד רוט הינו בעל תואר ראשון במשפטים, והתמחה במשרד ד"ר י. וינרוט ושות', בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל בחברות מרכזיות במשק, וכן כדירקטור במספר חברות מובילות בישראל.

לעו"ד רוט ניסיון רב בהובלה וניהול של עסקאות מורכבות ובהיקפים משמעותיים במשק הישראלי; בניהול הליכים מורכבים בתחומי הליטיגציה האזרחית בערכאות השונות ובניהול מו"מ מורכבים בין חברות ועסקים, בסכסוכים בין בעלי מניות, ובמסגרת זו ייצג ומייצג בהצלחה בהליכי בוררות רחבי היקף.

בתגובה להודעתו של עו"ד עמית חדד, מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "עו"ד חדד ימשיך בייצוג ראש הממשלה נתניהו".

ממשרד ד"ר י.וינרוט ושות' נמסר כי "משרד ד"ר י.וינרוט ושות', עובדיו ושותפיו מאחלים לעו"ד עמית חדד הצלחה בדרכו. את משרד ד"ר י.וינרוט ושות' ימשיך להוביל ד"ר יחיאל וינרוט יחד עם צוות השותפים הבכירים, עודד נשר, דודו ג'והן וד"ר אמיר שויצקי, שעבד לצדו של מייסד המשרד ד"ר יעקב וינרוט ז"ל.

"לצדם של השותפים ממשיך לפעול צוות של כ-20 עורכי דין המהווים את עמוד השדרה המקצועי והמיומן אשר ימשיך לטפל בלקוחות המרכזיים של המשרד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר