צביקה כהן מסכם את הבחירות

יו"ר ש"ס בי-ם: "אחרי כל ה'מרעין בישין'; ש"ס רק התחזקה"

החיוך כמעט ולא יורד פניו של יו"ר ש"ס בירושלים, צביקה כהן, מאז הצלחת התנועה לשמור על כוחה הפוליטי - בניגוד להערכות הפרשנים ונתוני הסקרים. דבר אחד 'מאוד מאוד כואב': בית שמש (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא עם צביקה כהן (צילום: כיכר השבת)

ערב הבחירות, הפרשנים היו כמעט בדעה אחת, לפיה כוחה של תנועת ש"ס בירושלים צפוי להיחלש, וכי מספר המנדטים שלה יירד בסופו של יום הבחירות המקומיות, אך המציאות הוכיחה אחרת: ש"ס נותרה עם חמשת המנדטים שהיו לה.

צביקה כהן, יו"ר ש"ס הירושלמית, הגיע לאולפן "כיכר השבת" כדי להפגין את שביעות רצונו מהתוצאה הנאה, אך לא פחות מכך - כדי להביע את ביטחונו באשר לעתיד התנועה הספרדית בכל רחבי הארץ.

כותרות הראיון עם צביקה כהן:

איך זה קרה? "דבר ראשון תודה לה'. מעבר לזה, את הבחירות שלנו אנחנו לא מנהלים בטוויטר. עושים את זה ברגל, שכונה שכונה. לא היה רגע שחששתי, הציבור הוא בני תורה ספרדים, ועוד הרבה שחזרו הביתה".

'יחד': "היו עוד מפלגות של אותם המזנבים, בסופו של דבר, לאחר כל ה'מרעין בישין', ש"ס רק התחזקה".

תיק מנח"ח (מנהלת חינוך חרדי): "אנחנו לא נמצאים במשא ומתן. באנו לציבור הכי נקי. בין אם נקבל את מנח"ח ובין אם לא, הבנות הספרדיות לא תופקרנה".

"הנושא הזה מטריד גם את חכם שלום. לא נראה לי שנוותר על התיק הזה, הוא תיק מאד מורכב, ולא כיפי, אבל נותן לציבור שלנו שקט".

משה ליאון: "הציבור החרדי והדתי לא יכול לוותר על דברים שברמת הקיום שלו. נפגשתי עם עופר ברקוביץ', אני חבר טוב שלו, אבל הציבור הגדול בירושלים הולך עם משה ליאון. מדובר בציבור ימני, דתי, חרדי ומסורתי. יש גיבוש חזק סביב ליאון, מעבר לנוער שמרגיש שקצת לחצו אותו והתחבר לכיוון ברקוביץ'".

"אבל אם חלילה נהיה שאננים, נוכל לפגוש בתוצאות נוסח בית שמש - ובבית שמש זה מאוד מאוד כואב. הממונים מטעמנו מטפלים שם בדיון מול אגודת ישראל".

לסיום: "אנחנו עובדים כבר על הבחירות הבאות. למדנו שהסקרים הם קשקוש אחד גדול. בבחירות לכנסת, ש"ס לא יכולה ליפול מ-11 מנדטים, היא תמריא הלאה בעז"ה".

"אני מקווה מאד לא לקבל על הראש מחברי, על שמיעטתי בערכם", חותם יו"ר ש"ס בירושלים, צביקה כהן, את הראיון באולפן "כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר