אז מי נוהג טוב יותר, גברים או נשים?

ובכן, גברים חובבי ביקורת על נשים נוהגות, אתם עשויים להיאלץ לפנות פניית פרסה ולחזור בכם מההצהרה כי נשים נוהגות פחות טוב מכם, בהתאם למחקר חדש (MEN)

(צילום: Scott Webb on Unsplash)

מחקרים מראים שגברים נוטים לבצע עבירות תנועה כמעט פי ארבעה מאשר נשים.

ובכן, גברים חובבי ביקורת על נשים נוהגות, אתם עשויים להיאלץ לפנות פניית פרסה ולחזור בכם מההצהרה כי נשים אינן טובות בנהיגה, או לפחות פחות מכם, בהתאם למחקר חדש המציין כי גברים הם המין הנחות מאחורי ההגה.

המחקר בדק נתונים סטטיסטיים של ביטוח, פשיעה ונהיגה - והנשים זכו כמעט בכל מדד.

המחקר שהתבסס על השוואת מחירים באתר Confused.com, גילה כי לנשים לוקח זמן רב יותר ללמוד לנהוג, אך הן מבצעות פחות עבירות מוטוריות, הסבירות שלהן להיות מעורבות בתאונה היא הרבה יותר נמוכה וכתוצאה מכך הן עולות פחות, באופן משמעותי, לחברות הביטוח.

המחקר מצא גם כי גברים נוטים לבצע עבירות מוטוריות, כמעט פי ארבעה, מאשר נשים.

גברים שולטים בלוח המחוונים כאשר בוחנים את העבירות הנפוצות ביותר, על פי המחקר.

בסך הכל, למעלה מ 585,000 נהגים באנגליה ובוויילס נלקחו לבית המשפט על הפרת החוק בכביש בשנת 2017, מתוכם 79 אחוזים היו גברים.

נמצא, כי מספר הגברים עלה על הנשים ביחס של 5:1 כאשר מדובר בעבירות נהיגה, ושניים לאחד על נהיגה ללא מס או ביטוח.

כמעט אחד מכל ארבעה - 23% - מכלל העבירות, היו של גברים שנסעו במהירות מעל המותר, לעומת רק אחד מתוך 15 - 7 אחוזים - שם נשים הואשמו באותה עבירה.

ממצאי המחקר מצביעים על כך שהמבטחים צודקים בשימוש במגדר כדי לספק פרמיות מוטוריות נמוכות יותר לנשים, וזאת על אף שמדובר באיסור לפי חוקי האיחוד האירופי.

מהמחקר עולה כי לגברים יש הרגלי נהיגה גרועים כאשר 23% מהנהגים הגברים הודו בכך שאינם מאותתים על מעבר בין נתיבים לעומת 17% מהנשים.

למרות שהמחקר עשוי להסיק כי נשים יכולות לראות את עצמן כמעולות ברגע שהן יוצאות לדרך, הוא גם הראה שלוקח להם זמן לא מועט להגיע לשם מלכתחילה.

בעוד שיותר נשים ניגשו לטסט מאשר גברים, בשנה שעברה, פחות עברו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר