איך להתמודד עם אישה בזבזנית

אתה שב ממרכז הקניות עם שקית אחת ויחידה ובה הפריט הספציפי שתכננת לרכוש, אך אשתך חוזרת מהקניון עם כמה זוגות נעליים חדשות שהיא כלל לא זקוקה להן? אתה לא לבד. הנה 6 דרכים להתמודד עם אישה בזבזנית (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

אתה מוכן לנהוג לנצח בהונדה סיוויק שרכשת בשנת 95 ואילו אשתך לא מפסיקה להתלונן על הליקויים שבה וכמה המרצדס של השכנים נוצצת. אתה הולך לקניון ורוכש בדיוק את מה שהתכוונת לקנות, אבל בת הזוג שלך שבה הביתה עם כמה זוגות נעליים חדשות שהיא כלל לא זקוקה להן. אתה עובד קשה כדי לשמור על כל פרוטה, אבל היא לא חדלה למשוך מרשרשים מהסניפומט הקרוב לביתכם, כאילו הם גדלים על עצים. נשמע לך מוכר? כנראה שיש לך פרטנרית בזבזנית. נשום עמוק. אתה לא לבד. אינספור גברים ברחבי העולם מתמודדים עם אותה תופעה נשית.

אז איך תתמודד? חשוב שתהיה עדין ואוהב ככל האפשר, אבל תקיף מספיק כדי לצלוח את המשימה שלך. זכור כי שינוי הרגלי ההוצאות של בת הזוג שלך עשוי להיראות מורכב ביותר, ולכן עדיף להתחיל בצעדי תינוק. הנה כמה דרכים שיסייעו לך להעביר את החיים לצידה, עם כמה שפחות עימותים בנושאי תקציב.

1. בראש ובראשונה, התייחס אליה בנעימות

המנע מלהאשים אותה על עוולות שעשתה או מהצבעה על תקלות. במקום זאת, נסה לדבר על הנושא בצורה אוהבת.
לדוגמה, הסבר לה כי אתה רוצה להתחיל לעקוב אחר הרגלי ההוצאות שלכם, ולאחר מכן לפתח דיון משם. טקטיקה נוספת היא לדון בדרכים לחסוך כסף למטרות חשובות באמת כמו פרישה. תן לה את התחושה שאתם צוות בכל הקשור לעניינים הכספיים. אחרת, בת הזוג שלך עשויה לנקוט בשקרים לגבי ההוצאות הכספיות שלה.

2. תכנן תקציב

אם כבר יש בידך תקציב שהגית מראש, נצל הזדמנות זו כדי לחדד את הסעיפים בו ביחד איתה. זה עשוי להיות זמן טוב לבקר אותו ואולי לערוך בו שינויים. עבוד ביחד עם בת הזוג שלך כדי לנסות להבין מה ההכנסה הכוללת שלכם ומהן ההוצאות. אם אתה יכול להראות לבת זוגך כי הכסף שהוצא על פריטים קלים גורם לכם להיכנס לחובות או למנוע מכם לחסוך, אתה על המסלול הנכון. עם זאת, המצב האידיאלי יחול כאשר באמצעות יצירת או שינוי התקציב שלכם, בת הזוג שלך תגיע למסקנה זו מבלי שתצטרך להצביע עליה.

3. החלט כיצד לשלוט בהוצאות

אם תשכיל לגרום לבת הזוג שלך לראות ולהבין את השגיאות שלה, אתה בחצי הדרך. כדי לגרום לכך לקרות, אתה צריך לעזור לה לשלוט על ההוצאות. אחת הדרכים לעשות זאת היא לאפשר לשניכם לבזבז סכום מסוים של כסף במשך תקופה מוגדרת. מומלץ להשתמש במעטפה לתקצוב המערכת.

4. הגדר יעדים ריאליים

לאחר ששוחחת עם בת הזוג שלך ותכננתם תקציב, הגיעה העת להסתכל על המטרות הפיננסיות לטווח ארוך. שניכם זקוקים לסיבה שתגרום לכם לדבוק בתקציב. האם אתם צריכים לפרוע חובות? הפוך זאת למטרה הראשונה שלכם. חסכון לחתונות של הילדים או לפרישה הן גם מטרות חשובות מאוד.

5. קיים אסיפות פיננסיות בקביעות

לצלוח את המטרות שלך כרוך בתהליך מתמשך, ואם לבת הזוג שלך יש הרגל לבזבז, זה עלול לקחת מעט זמן לשבור אותו. קיום פגישות פיננסיות קבועות הוא חשוב ביותר כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ולדון בה. אתה עשוי לגלות כי בחודשים האחרונים אתה בנסיגה, אבל סביר להניח שתראה מגמת שיפור. השתמש במידע זה ובזמן הפגישה כהזדמנות לשבח את בת הזוג שלך, לעודד אחד את השני ולהמשיך לעבוד לקראת המטרות הקולקטיביות שלכם.

6. השמד את כרטיסי האשראי

אם עברת את השלבים שלעיל ולא ראית שיפור רב, אל תאבד תקווה. יתכן שיהיה עליך לנקוט בצעדים נוספים או לקבל עזרה נוספת. אחד מהם הוא לעבור לשימוש בכסף מזומן בלבד.
כל מי שמתיימר להגדיר עצמו כבקי בענייני חסכון, יעיד על כך: הוצאה כספית באמצעות כרטיס אשראי יכולה להיות ממכרת, במיוחד אם אתה לא ממש יכול לראות את הכסף עוזב באופן פיזי את הידיים, לכן הפטרות מכרטיסי האשראי תועיל בעניין.

לסיכום, ודא שאתה מהווה דוגמה טובה לאשתך וכי אתה עובד למימוש קראת מטרות כלכליות בדיוק כפי שאתה מצפה מבת הזוג שלך. והכי חשוב, לתמוך בבת הזוג שלך במשך התהליך ולהשתמש במילים חיוביות בלבד.

בהצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר