בניגוד לעמדת צה"ל

בג"ץ עצר את הריסת ביתו של המחבל מברקן

אשרף נעאלווה, המחבל מברקן, שכפת ורצח את שני חבריו לעבודה, יכול הערב לחייך ממקום מחבואו: בג"ץ נענה לעתירתה של תנועת שמאל ועצר את הריסת בית משפחתו (חוק)

המחבל (צילום: מתוך פייסבוק)

חודש כבר עבר מאז המחבל אשרף נעאלווה רצח באכזריות את חבריו לעבודה בברקן, קים לבנגרונד יחזקאל וזיו חג'בי הי"ד, והערב (חמישי) סופגות המשפחות השכולות מכה נוספת, כאשר בג"ץ עוצר את הליך הריסת בית משפחתו בכפר שוויכה.

'המוקד להגנת הפרט', ארגון שמאל קיצוני, הצטרף לעתירתה של משפחת המחבל, והצליח לשכנע את השופט ג'ורג' קרא לעצור את צה"ל מלהרוס את הבית, כפי שנהוג במקרים דומים.

כזכור, נעלאווה הגיע לפני חודש למפעל באזור התעשיה בברקן, בו עבד כחשמלאי, כפת את המזכירה יחזקאל-לבנגרונד ורצח אותה באכזריות, כמו גם את זיו חג'בי.

מיד לאחר מכן הוא הצליח להימלט, ומאז הפיגוע ממשיכים כוחות הביטחון את המרדף אחריו.

המחבל נמלט מזירת הרצח (צילום: מתוך ynet, באדיבות "אנשי הדממה")

המשפחות השכולות הפגינו ברבים את זעמן על התנהלותו האישית של שר הביטחון בפרשה, גם בשל העבודה כי ההרס שתוכנן לבית המחבל היה מזערי ביותר.

כאמור, הערב הוציא שופט בית המשפט העליון צו ארעי, "המורה למשיבים (מערכת הביטחון) להימנע מהחרמת והריסת המבנה, עד למתן החלטה אחרת".

טרם פורסמו נימוקים להחלטה מקוממת זו של בג"ץ, אליה התנגדו בצה"ל.

בתגובה לפסיקה, אמר רפי יחזקאל, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד הי"ד: "מחבל בזוי נהיה גיבור המחבלים. אם הוא כזה גיבור, שיבוא לפגוש אותי. עכשיו נודע לי שגם בג"ץ חוגג על דמה של קים הבת שלי ומבזה אותנו המשפחה ואת עם ישראל".

"אני מתבייש להודות שאני יהודי גאה שחי במדינה שאין צדק ואין טיפה של חמלה. אני חושב לוותר על האזרחות שלי. לא רוצה להיות חלק מהגועל שניקרא צדק במדינה של מנהיגים שאין להם טיפת בושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר