3 דרכים לדעת אם הגיע הזמן להחליף מקום עבודה

לא משנה כמה מתגמלת העבודה שלכם תהיה, בימים מסוימים, ללכת אליה בבוקר יכול להיות משימה מאתגרת במיוחד. איך תוכלו לדעת אם אתם פשוט עוברים שבוע קשה או שאתם צריכים לתת מחשבה שניה למקום העבודה? (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

בואו נודה בזה: לא משנה כמה מרתקת ומתגמלת העבודה שלכם תהיה, בימים מסוימים, ללכת אליה בבוקר יכול להרגיש כמעט כמו עבודה פרך. אבל איך תוכלו לדעת אם אתם פשוט עוברים שבוע קשה או שאתם צריכים לתת מחשבה שניה למקום העבודה? על פי מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת קליפורניה בברקלי, יש כמה סימני אזהרה מרכזיים שמומלץ לשים אליהם לב. למרבה המזל, אם אתם זריזים, אתם אמורים להיות מסוגלים לשנות את הדברים ולחזור לאהוב את שגרת העבודה שלכם שוב.

1. אתם מתקשים לקום בבוקר

זה מעגל קסמים - יתכן שאתם מרגישים לחוצים בגלל מחסור בשעות שינה, ובהמשך, תישנו פחות זמן כי אתם לחוצים מהעבודה שלכם. ככל שתבלו לילות רבים יותר עם מחסור בשינה, כך גדל הסיכוי שהעבודה שלכם תהיה פרודוקטיבית פחות ותחוו שינויים במצב הרוח שלכם, הן בתוך ומחוץ לעבודה.

איך משנים את המצב: ראשית, השתדלו לישון כמה שיותר. זה צו. אם אתם יכולים, דוושו על אופניים או צעדו באופן רגלי לפחות חלק מהדרך לעבודה כדי להפעיל את הלב שלכם לפני תחילת היום. מעבר לכך, קבעו לעצמכם הרגל לאכול ארוחת בוקר מזינה, גם אם זה כרוך בישיבה ליד השולחן. לבסוף, כבו את הטלפון ואת המחשב לפחות שעה לפני השינה, כך שלא תרגישו פיתוי להישאר עד מאוחר לקרוא הודעות דוא"ל של העבודה.

2. אתם מרגישים מנותקים מעצמכם

הבוס שלכם הקצה עבורכם פרויקט שאפתני שנותן לכם את ההזדמנות להראות לחברה כמה מוצלחים אתם. לפני חמש שנים, הייתם קופצים על ההזדמנות הזו וחוטפים אותה בשתי ידיים, אבל עכשיו, אתם מרגישים קהות, ציניות ותרעומת על כל העניין.

איך משנים את המצב: נסו להתמקד ולהצביע בדיוק על הדברים בעבודה שגורמים לכם מתח ותסכול. האם יש משהו שאתם יכולים להעביר לסמכות של מישהו אחר או לדלג עליו לחלוטין? האם יש חבר זוטר יותר בצוות שעשוי להיות נרגש לקבל הוראות ממכם (ואולי לא אכפת לו למלא כמה דו"חות במקומכם)? חפשו פתרונות יצירתיים להעביר את המשימות האלה מהצלחת שלכם, הלאה, וצפו לירידה ברמת הלחץ שלכם.

3. אתם לא חושבים שפועלכם בעבודה משמעותי

אם אתם לא מצילים חיים על בסיס יומיומי, זה לגמרי נורמלי לחשוב מדי פעם: האם מה שאני עושה עם החיים שלי באמת משנה? במיוחד כאשר אתם מבלים שעה של כל יום בהקשבה ליונתן מתלונן על מישהו שלקח את בקבוק הזירו שלו מן המקרר.

איך משנים את המצב: ראשית, זכרו מדוע בחרתם את העבודה הזאת מלכתחילה. האם היא עדיין מתאימה לכם? האם אתם יכולים להרגיש ממומשים יותר בחברה אחרת, או אולי אפילו להמשיך בקריירה אחרת? אם התשובה לכל אחת מהשאלות האלה היא "אולי", תנו לעניין עוד קצת מחשבה, עיינו ברשימות של הצעות עבודה וחקרו אפשרויות אחרות. או, התמקדו בתמונה הקטנה יותר - האם אתם הופכים את הימים של העמיתים לעבודה שלכם או של הלקוחות, לטובים יותר, פשוט על ידי מאור הפנים והחיוביות שלכם? אז העבודה שלכם חשובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר