צפי לירי צלפים ממוקד

ההסתבכות - גרסת חמאס: "כוחותינו רדפו והרגו את הקצין"

ארגוני הטרור, המלווים כעת את גופות שבעת המחבלים שנהרגו בהיתקלות החמורה בעזה, מציגים את נפילת קצין צה"ל ופציעת חברו כהישג צבאי שלהם • "ההתנגדות לא ישנה", הם מאיימים (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מחבלי חמאס, באימונים (צילום ארכיון: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

ההסתבכות של הכוח הצה"לי המיוחד שפעל אמש בעזה, מוצגת כהישג על ידי חמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועה, "בזכות" נפילתו של סגן-אלוף מ' ז"ל.

"כוח מיוחד של צה"ל הסתנן אתמול ונסע ברכב אזרחי באזורים המזרחיים של חאן יונס, שם כוח שלנו גילה אותו וניסה להבין מיהו", נכתב היום (שני) בהודעת גדודי עז א-דין אל קסאם.

חמאס טוען, כי מפקד השטח שלו נור בארכה, שכזכור נהרג מאש צה"ל, "הגיע כדי לברר על אודות האירוע, ובעקבות חשיפת הכוח החל קרב יריות שהביא למותם של הפעילים. הרכב של צה"ל ניסה להימלט לאחר כישלון הפעולה שלו, וחיל האוויר הישראלי התערב במטרה לחפות עליו".

"כוחותינו המשיכו לרדוף את הכוח עד לגדר - דבר אשר הוביל למותו של קצין צה"ל ופציעתו של חייל ישראלי", מייחס חמאס לעצמו את ההישג מבחינתו.

שרידי הרכב של הכוחות הישראלים שלדברי חמאס הופצץ בידי צה"ל, כדי לטשטש פרטים (צילום: מתוך טוויטר)

בתוך כך, בשעות האחרונות מפיץ חמאס תמונות של צלפים תחת הכיתוב: "עין ההתנגדות לא ישנה", כשיתכן ומדובר ברמז של ארגון הטרור על כוונתו להגיב בעיקר באמצעות ירי טילי נ"ט או ירי צלפים.

והאיומים, כצפוי, מגיעים גם הם: "ההתנגדות לימדה את האויב לקח קשה, ונשארת במצב מוכנות - כשאצבעה נמצאת על ההדק והיא צופה באויב. העם הפלסטיני יכול להיות רגוע, כי ההתנגדות עודנה נוכחת, והיא מנהלת את המערכה מול האויב".

גם הג'יהאד האיסלאמי איים: "ההתנגדות, ובראשה פלוגות אל-קודס (הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי), עדיין נמצאת במצב כוננות גבוהה. השליטה בשטח מראה על מוכנות ההתנגדות וערנותה הקבועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר