רבני הדרום:

"להתרחק מהמחלוקת, ללמוד תורה ולקרוא מגילת אסתר"

לאור המתיחות העזה בגבול הדרום לאחר פעולת צה"ל בתוך רצועת עזה קוראים רבני הדרום לחיזוק בלימוד התורה ובהתרחקות ממחלוקת וגם סגולה לא שגרתית (חדשות בארץ)

"כיפת הברזל" בשדרות לצד "כיפת ברזל" רוחנית (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לילה של חרדה עבר על ישובי הדרום, קולות המלחמה מרצועת עזה נשמעו היטב בישובי הדרום. לנוכח המצב, רבני שדרות ואשקלון קוראים להתחזק בלימוד תורה ובמידות טובות.

הרב אריה סלומון, מרבני העיר אשקלון, אומר ל'כיכר השבת': "בעקבות המצב הביטחוני הקשה אני קורא לציבור להתחזק ולהוסיף בלימוד התורה, וקביעת עתים לתורה, להצטרף לשיעורים. על ידי לימוד תורה קבוע יעלה את רמתו הרוחנית שלו ובני בני ביתו ומשפחתו. זה יתרום הרבה להתנהגות היום יומית. וכן להיזהר ממחלוקת, לדבוק במוסר ומידות טובות"

הרב שמעון בר יוחאי, מרבני העיר שדרות וראש מדרשיית שדרות, אומר ל'כיכר השבת', כי "ישנה סגולה עצומה להינצל מן המצב הקשה של מלחמה, לקרוא בכל יום מגילת אסתר, שנכתב בה "לך כנוס את כל היהודים" בזכות קריאת המגילה מידי יום זכיתי לבנות מדרשייה גדולה ממוגנת ירי מעל דרך הטבע. עם מגילת אסתר פועלים ישועות רבות ויש הרבה מה להאריך בזה".

כזכור, הלילה זוהו 17 שיגורים לשטח הארץ. לוחמי כיפת ברזל ירטו שלושה שיגורים. בהתאם להערכת המצב רכבת ישראל מקו אשקלון שדרות סגורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר