לפי פסוקי התורה

הרב שחוזה תוצאות בחירות: לא הצלחתי בסיבוב הראשון; לא אתערב

כ-20 שנה שהוא חוזה תוצאות של מערכות בחירות, ממוניציפליות בישראל ועד נשיאות של מעצמות ברחבי העולם, אך באשר לסיבוב השני בירושלים, הרב טורנהיים שותק (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הרב טורנהיים (צילום: מנחם בן-ישראל, שטורעם.נט)

הרב מאיר טורנהיים, מהעיר לוד, מחשב במשך כ-20 שנה את תוצאות הבחירות - לפי פסוקי התורה. בבחירות הנוכחיות, הסיבוב השני, הוא לא מתכוין להתערב...

כזכור, בבחירות האחרונות לכנסת, כאשר תחושת הרחוב היתה כי המהפך מתקרב ו'המחנה הציוני' בראשות בוז'י הרצוג וציפי לבני ינצח, אמר הרב טורנהיים כי מי שינצח בפער גדול יהיה דווקא ראש הממשלה בנימין נתניהו - כפי שאכן קרה. את התוצאה הוא מצא אז לדבריו בפסוקי ספר 'ויקרא'.

הרב טורנהיים גם "חזה" את ניצחונו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית, כנגד כל הסיכויים, כמו גם את ניצחונו של עמנואל מקרון בצרפת.

לקראת הבחירות לראשות עיריית ירושלים בסיבוב הראשון, ענה הרב במענה לפניות שנשלחו אליו, כי מי שינצח בירושלים יהיה משה ליאון - שייבחר לראשות כבר בסיבוב הראשון.

ליאון וברקוביץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כעת, לאחר שנכשל בחיזוי הסיבוב הראשון, בו כידוע התוצאה היתה שעל ליאון להמתין לסיבוב שני, גזר על עצמו הרב טורנהיים שתיקה, כשהוא מסרב לומר מי לדעתו ינצח מחר (שלישי) בסיבוב שני - ליאון או עופר ברקוביץ.

יצוין, כי הרב טורנהיים כן בדק את הנתונים באשר לסיבוב השני, ואומר כי נדמה לו שהוא יודע מה צפוי, אך ממאן לענות לציטוט.

אחד ממקורביו, משיכון חב"ד בלוד, טוען כי הרב סבור שמשה ליאון ינצח, אך מסרב לאשר זאת משום שהדברים אינם ברורים.

הרב טורנהיים (צילום: ריקי אופנר, relocation)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר