שבת הוקרה וגיבוש למתנדבי איחוד הצלה סניף אומן ואוקראינה

השבת נערכה בכפר הנופש אור אבנר בז'יטומיר שבמערב אוקראינה, כהוקרה והערכה למתנדבים על פעילותם להצלת החיים באומן ובאוקראינה בכל ימות השנה (חדשות חרדים, שיווקי)

הנהלת איחוד הצלה בכפר הנופש אור אבנר בז'יטומיר שבמערב אוקראינה ( צילומים: דוברות איחוד הצלה)

בסיומה של שנה מהקמת סניפי איחוד הצלה באומן ובאוקראינה נערכה שבת הוקרה וגיבוש למתנדבי איחוד הצלה סניף אומן ואוקראינה בכפר הנופש אור אבנר בז'יטומיר שבמערב אוקראינה. השבת נערכה כהוקרה והערכה למתנדבים על פעילותם להצלת החיים באומן ובאוקראינה בכל ימות השנה. במוצאי השבת ובליל שבת נערך קומזיץ מיוחד עם הבעלי מנגנים נותי פוקס ואיש החסד חונא דייטש.

כיבדו בהשתתפותם: מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים ולייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה שהגיעו במיוחד מישראל להוקיר ולהעריך את פעילות הצלת החיים של המתנדבים.

כמו כן השתתפו בשבת: הלל כהן מנהל איחוד הצלה מרחב אוקראינה, גיא טל ראש סניף איחוד הצלה באומן, נתי אוסטרי מייסד ואחראי פעילות איחוד הצלה באומן ובאוקראינה, רפאל טובול מנכ"ל חברת הנסיעות אומן אקספרס, ומיקי כהן מנהל איחוד הצלה מרחב ירושלים.

מנכ״ל איחוד הצלה משה טייטלבוים מספר כי פעילות הצלת החיים של מתנדבי איחוד הצלה באומן ובאוקראינה היא מאז קבלת המקרה ועד (במרבית המקרים) לשחרור המאושפז מבית החולים. המתנדבים המסורים מתלווים לחולה לבית החולים בכדי לסייע בתרגום לשפה המקומית מול הצוות הרפואי המקומי וכמו כן ללוות מקרוב את מהלך הטיפול הרפואי של החולה שברור ומובן למה אי אפשר ולא מומלץ להשאירו לבד בבית החולים.

עוד הוסיף מנכ״ל הארגון וסיפר:
״למסירות העצומה של המתנדבים נחשפנו גם בימים האחרונים כשאשה אשר הייתה על המטוס בדרכה לקייב לא חשה בטוב ומתנדב שהיה במקרה על המטוס ייצב את מצבה עד להגעתה בשלום לקייב ובכך מנע את הצורך בנחיתת חירום.״

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה נשא דברים בסעודת השבת ואמר:
״בהנהלת איחוד הצלה מוקירים ומעריכים את פעילות המתנדבים במסירות נפש בכל מקרה של צורך בסיוע רפואי באומן ובאוקראינה בכל ימות השנה. המתנדבים שמרביתם אנשי עסקים שעמלים לפרנסתם מקדישים מזמנם בעת כל צורך בסיוע וליווי רפואי ומגשימים את החזון של איחוד הצלה למתן מענה רפואי מהיר במהירות ובמסירות.

הרב חונא דייטש בהבדלה
מלווה מלכה
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר