מלחמה בדרום

וידאו: צה"ל הפציץ את הטלוויזיה של חמאס

חיל האוויר הישראלי הפציץ הלילה את בניין הטלוויזיה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה • קודם התקיפה הופעל נוהל 'הקש בגג' • שידורי הטלוויזיה הופסקו • צפו ברגע התקיפה (צבא)

חיל האוויר הישראלי הפציץ הלילה (שני) את בניין הטלוויזיה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. קודם התקיפה הופעל נוהל 'הקש בגג'. בשל ההפצצה, שידורי הטלוויזיה הופסקו.

דוב רצה"ל עדכן כי מדובר בנכס טרור ייחודי של ארגון הטרור חמאס בעיר עזה. מטוסי קרב של צה"ל תקפו את מבנה תחנת הטלוויזיה "אל אקצא", הנמצא בלב העיר עזה. המבנה מצוי בבעלות ארגון הטרור חמאס ושימש את הארגון לפעילות צבאית הכוללת העברת מסרים לפעילי טרור גם בגדה, קריאות מפורשות לביצוע פיגועי טרור והדרכה כיצד לבצע אותם.

לדברי דוב רצה"ל: "בשידורי התחנה מופיעה הסתה קשה נגד מדינת ישראל ואזרחיה, הדרכות ושיטות לביצוע פיגועים נגד אזרחים וחיילים והשגת נשק.

"מדובר בתקיפה של נכס שלטוני מרכזי של חמאס שבוצעה בהמשך לתקיפות הנרחבות שביצע צה"ל ובתגובה למתקפת הטרור שמוביל ארגון הטרור חמאס לעבר אזרחי ישראל.

"צה"ל נחוש לבצע את משימת ההגנה על אזרחי ישראל, ערוך ומוכן לתרחישים שונים ככל שיידרש. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר