דריכות פוליטית

השר אביגדור ליברמן ימסור הצהרה מיוחדת

שר הביטחון אביגדור ליברמן יכנס בצהריים ישיבת סיעה מיוחדת בסופה ימסור לתקשורת הצהרה. במערכת הפוליטית ישנם הסוברים כי ליברמן מתכוון להתפטר מתפקידו (בארץ)

ישיבת הקבינט אתמול (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

דריכות במערכת הפוליטית לקראת ישיבת הסיעה המיוחדת שמכנס היום (רביעי) בצהריים שר הביטחון אביגדור ליברמן בסופה סמוך לשעה 13:00 ימסור ליברמן הצהרה לתקשורת.

ישנן הערכות, כי ליברמן אולי מתכוון לפרוש מתפקידו כשר הביטחון לאור חילוקי הדעות בינו ובין נתניהו בנוגע לאופן הטיפול בעזה ורצונו לנקוט ביד חזקה יותר כלפי החמאס ולא לקבל את הפסקת האש שחמאס למעשה "כפה" על ישראל על פי נוחותו.

כבר אתמול לאחר הידיעות על הפסקת האש וכי הדבר הוסכם בישיבת הקבינט, הוציא ליברמן הודעה כי עמדתו לא השתנתה וכי הוא נגד הפסקת אש. "התדרוכים על תמיכתו כביכול של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעצירת התקיפות בעזה הן 'פייק ניוז'. עמדתו של שר הביטחון עקבית ולא השתנתה", נמסר מלשכתו.

כזכור, אתמול אחר הצהריים דווח על הפסקת אש לאחר יממה של לחימה מול כוחות הטרור בעזה, במהלכה נורו מאות רבות של רקטות לעבר ישראל, שתקפה מצידה מטרות רבות של חמאס ברצועת עזה.

בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, שנמשכה כשבע שעות החל משעות הבוקר, הסכימו על פי הדיווחים רוב השרים - בלי שהתקיימה הצבעה - על עמדת ראשי מערכת הביטחון שלפיה יש לתת סיכוי למאמצי ההסדרה המצריים ולאפשר את הפסקת האש.

אך השרים ליברמן ונפתלי בנט, הציגו עמדה אחרת שיש לנקוט צעדים אחרים וחריפים ולא להפסיק לתקוף את החמאס. אליהם הצטרפו השרים איילת שקד וזאב אלקין שהתנגדו אף הם להפסקת הלחימה כנגד חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר