הכניסה אסורה

החצבת ב'מעייני הישועה': אין כניסת ילדים לבית החולים

המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' הודיע כי לאור התפרצות מחלת החצבת ומתוך דאגה לשלום הציבור, הוחלט שלא לאשר כניסת ילדים לבית החולים, למעט לצורך טיפול רפואי (חדשות בריאות)

מעייני הישועה (באדיבות המצלם)

המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' הודיע היום (חמישי) כי לאור התפרצות מחלת החצבת הוחלט שלא לאשר כניסת ילדים לבית החולים, למעט לצורך טיפול רפואי.

בהודעה לציבור, נאמר כי "לאור התפרצות מחלת החצבת בדגש על ילדים, ומתוך דאגה לשלום הציבור, למאושפזים, לילודים ולאנשי הצוות, הוחלט שלא לאשר כניסה לילדים לבית החולים. (למעט לטיפול רפואי)".

בבית החולים מדגישים כי "ההנחיה כוללת גם לילדים שחוסנו בעבר", וכי "כלל מחלקות בית החולים ללא יוצא מן הכלל פועלות כרגיל וללא כל שינוי".

כפי שדווח אמש ב'החדשות', עשרות תינוקות ויולדות בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק נחשפו לנגיף החצבת, בעקבות ילד חולה שביקר את אמו.

מדובר בתושב העיר שהגיע אל בית החולים כדי לבקר את אשתו, יומיים אחרי שילדה, כשהוא מלווה באחד מילדיהם, בן ה-6, שהצליח להיכנס אל מחלקת היולדות, אף שהוצב שומר בכניסה.

רק לאחר הביקור נודע כי הילד חולה בחצבת, ממנה כנראה נדבק משום שלא חוסן. בעקבות כך, 50 תינוקות ו-15 יולדות המאושפזות ב'מעייני הישועה', נאלצו להתחסן מפני המחלה, לאחר שנחשפו לסכנת הדבקה מילד זה.

כזכור, ב"כיכר השבת" נחשפה לפני כשבועיים ההוראה של הנהלת בית החולים האוסרת על ילדים לבקר את אמם המאושפזת במחלקת יולדות ואת הפעוט הטרי שהצטרף למשפחתם. כעת, ההחלטה הורחבה לכל שטח בית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר