הברחת היהלומים

עובדת בכירה בחברתו של לב לבייב נפלה אל מותה

על רקע פרשת הברחת היהלומים, עובדת בכירה בחברת היהלומים ל.ל.ד שבבעלותו של איש העסקים החרדי לב לבייב מצאה הערב את מותה בסמוך למתחם הבורסה ברמת גן (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מתחם הבורסה ברמת גן (צילום: מרים אלסטר/פלאש 90)

עובדת בכירה בחברת היהלומים של איש העסקים לב לבייב - שבכיריה נמצאים בימים אלו במרכזה של חקירת הברחת היהלומים - מצאה את מותה הערב (שלישי) בנפילה מבניין המשרדים סמוך לבורסת היהלומים ברמת גן.

ככל הנראה העובדת הנ"ל נחקרה אף היא בפרשה שמסעירה את שוק היהלומים בישראל, אך לא ברור מידת מעורבותה בפרשת הברחת היהלומים. צוותי הצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה.

מחברת ל.ל.ד שבבעלות לב לבייב נמסר: "קיבלנו בזעזוע ובצער עמוק את ההודעה על אובדנה הקשה של עובדת החברה. אנו ננקוט בכל הצעדים העומדים לרשותנו על מנת לסייע לחקר מותה ועל מנת לשים קץ לתופעות קשות של רמיסת זכויות נחקרים וגרימת נזקים בלתי הפיכים מתוך רצון לייצר כותרות תקשורתיות".

כזכור, בתחילת החודש עצרה המשטרה שישה חשודים, בהם גם קרובי משפחתו של לב לבייב בפרשת החשד להברחת ענק של יהלומים לישראל לאחר חקירה סמויה שארכה כבר כמה חודשים.

מהחקירה עולה כי עובד באחד המפעלים של איש העסקים לב לבייב ברוסיה הבריח לישראל כמות גדולה של יהלומים בשווי מיליוני שקלים, כשהגיע לפני שש שנים כתושב חוזר. אחר הצהריים יתקיים דיון בהארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בראשון לציון.

על פי החשד, היהלומים נמכרו בארץ מבלי שדווח עליהם לרשויות המס. בפשיטה שערכו בלשי היחידה לחקירות בינלאומיות על ביתו נמצאו מאות תעודות משלוח הקשורות ליהלומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר