שיקום החופים

רון קובי ערך גורל הגר"א על שפת הכנרת • צפו

רון קובי, ראש עיריית טבריה, עדיין לא הצליח להרכיב קואליציה, אך יוצא לשקם את חופי הכנרת וערך גורל הגר"א כדי להכריע מה יעלה בגורל החופים המוזנחים • צפו (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
השידור של רון קובי מהחופים (צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

כמעט חודש עבר מאז הבחירות, אך לראש עיריית טבריה, רון קובי, עדיין אין קואליציה. ביום שלישי הקרוב תתכנס מליאת העירייה לישיבה ראשונה בראשותו, לרון קובי עצמו יש שישה מושבים בעירייה אך הוא זקוק לעוד שניים שיצטרפו לקואליציה כדי שיהיה לו רוב.

ש"ס ודגל התורה לא יכנסו לקואליציה זאת לפי החלטת רבני העיר, ועדיין לא ברור האם רשימת 'כולנו' שנתמכה בידי המקובל רבי דב קוק יכנסו לקואליציה.

המועמד הטבעי לכניסה לקואליציה הוא רפאל טרבלסי מהבית היהודי שלו 2 מושבים בעירייה, אך מה שמונע ממנו להיכנס לקואליציה הוא הבטחת הבחירות של רון קובי לשמור את תיק החינוך לעצמו ולא למנות סגן בשכר בשנתיים וחצי הראשונות - בדיוק 2 התפקידים שטרבלסי חושק בהם.

בנתיים, כך מתברר, עסוק ראש העיר רון קובי בטיפול בחופים המוזנחים בעיר, לאחר שהבין כי אין לעירייה אפשרות לממן את שיקום החופים הוא מנסה לאתר יזמים שיקחו חסות על עבודות השיקום.

במהלך סיור שערך רון קובי בחופים המוזנחים סביב טבריה, עם עופר פטרסבורג מ'ידיעות אחרונות', אותו העביר בשידור חי בפייסבוק, ביוזמת אחד מאנשי החוף ערכו גורל הגר"א על עתיד החופים המוזנחים, והמילים שנפתחו בתנ"ך היו "תהרוס קמיך". רון קובי אמר כי אם כך צריך להרוס הכל ולהקים מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר