תיעוד מסעיר

נציגי ש"ס בטבריה הותקפו באלימות; "מרגיש איום על חיי"

חברי המועצה החרדים בטבריה, אליהו זיגדון ודוד אוחנה, הותקפו באלימות, בתום ישיבת המועצה • אוחנה ל'כיכר': "אנשים עם רצח בעיניים" • ח"כ אזולאי קורא לעצור את מסע ההסתה (חרדים, ארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
חלק מהבלגן בישיבה (צילום: שמעון כהן - מקומי טבריה)

תיעוד מסעיר: חברי המועצה החרדים מתנועת ש"ס בטבריה, אליהו זיגדון ודוד אוחנה, הותקפו אמש (שלישי) באלימות, בתום ישיבת המועצה הראשונה.

השניים הותקפו על ידי תושבים חילונים, שקיללו והניפו ידיים לעבר חברי המועצה תוך קריאות וכינויי גנאי: "זיגדון גנב", "לקסוס גנב", ביטויים בהם השתמש ראש העיר הנבחר, רון קובי, במהלך השנים האחרונות נגד זיגדון מש"ס ואוחנה מ'דגל התורה' המכהן כמספר 3 ברשימת ש"ס.

ראש העיר רון קובי אמנם ניסה להרגיע את הציבור אך לשווא, והרוחות נרגעו רק כאשר השניים יצאו מהאולם. בתיעוד שפרסם העיתונאי חיים פרידלנדר נראים השניים עוזבים את המקום בעזרת מאבטחים.

נציג 'דגל התורה', דוד אוחנה, אומר ל'כיכר השבת': "אני מרגיש מאוים על חיי, אתמול, ללא חמשת המאבטחים, היו פוגעים בי פיזית. זה הגיע לכדי הרמת ידיים. אני קורא למשטרה לשים לב למה שקורה כאן כי מילים יכולות להרוג ותכף יהיה מאוחר, חס וחלילה".

אוחנה מוסיף ואומר כי "לצערי הרב במקום להרגיע את הרוחות ראש העיר ממשיך להלהיט ולהסית את הציבור שלו, הוא קרא להם להגיע לישיבת המליאה והמשיך שם בהסתה. הם באו עם רצח בעיניים בגלל ההסתה שלו נגדינו".

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) אמר בתגובה כי "אני קורא לראש העיר לעצור את מסע ההסתה הנוראי המידרדר מיום ליום, השיח המפלג עלול להיות מתורגם חלילה למעשים חמורים, אני קורא לרון קובי לכבד את מעמדו וקודם כל להראות דוגמא אישית ואנושית, ולגנות את ההתלהמות המסוכנת כלפי ח"מ דוד אוחנה - ויפה שעה אחת קודם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר