'הכיבוש - חראם לכם'

אסמאעיל הנייה: "נפל בידינו אוצר ביטחוני גדול"

בעצרת לרגל יום השנה ה-31 להקמת חמאס, הפגין בכיר הארגון אסמאעיל הנייה את סיפוקו מגל הטרור, הזהיר את ישראל והפתיע באומרו: "נפל בידינו אוצר ביטחוני גדול" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנייה (צילום: Abed Rahim Khatib /Flash 90)

במרכז העיר עזה נערכת כעת (ראשון) העצרת המרכזית לרגל יום השנה ה-31 לייסוד חמאס, בהשתתפות מאות אלפים, בראשות מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר ובכיר חמאס אסמאעיל הנייה.

בנאומו התייחס הנייה למבצע הכושל של הכוח הצה"לי המיוחד בחודש שעבר ליד חאן יונס, בו נהרג סא"ל מ' ולוחם נוסף נפצע קשה. לדבריו, "הפעולה הישראלית ברצועה הייתה תבוסה ביטחונית, צבאית ופוליטית עבור האויב. הזרוע הצבאית של חמאס יודעת היטב מהיכן נכנסו ויצאו אנשי הכוח הישראלי המיוחד, מתי - וכיצד".

"לידי מהנדסי 'עז א-דין אל-קסאם' (הזרוע הצבאית של חמאס)", חשף הנייה, "הגיע לאחרונה אוצר ביטחוני-טכני חשוב, שיש לו השלכות חשובות על קרב המוחות עם הכיבוש. זה יסייע לנו להבין את מנגנוני העבודה של הכוחות המיוחדים שפעלו בכמה מקומות ומדינות. נודיע על כך במסיבת עיתונאים".

הלוויתו של סא"ל מ' (צילום: דובר צה"ל)

באשר לסבב האלים בין עזה לישראל, גילה הנייה: "היינו רחוקים כפסע מירי לתל אביב בעימות האחרון. אנו אומרים לכיבוש הישראלי, מי שיכנס לרצועת עזה ימות או יהיה שבוי".

על רקע הפיגועים 'המוצלחים' האחרונים שביצעו חוליות חמאס ביו"ש, אמר הנייה: "הפעילים שלנו אינם זקוקים להכוונה מרחוק מרצועת עזה כדי לבצע פיגועים. האינתיפאדה המתחדשת בגדה תהיה בית הקברות של עסקת המאה של טראמפ".

"6 מיליון פליטים פלסטינים ממתינים לשוב לפלסטין. אני אומר למנהיגי הכיבוש, אין לכם עתיד על אדמת פלסטין ואין לכם מקום בירושלים ובפלסטין", אמר בכיר חמאס, וסיים את נאומו בברכה "למשפחתו של הקדוש המעונה אשרף נאלווה (המחבל מברקן), ולכל המשפחות של המוג'אהדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר