הלם בטבריה

רון קובי הודיע: נגמר התקציב, אנחנו ללא חברת ניקיון

ראש עיריית טבריה, רון קובי, הודיע על הפסקת העבודה של חברת הניקיון העירונית מאחר ו"תקציב הניקיון נגמר". קובי קרא לתושבים: "אנא שמרו על הניקיון מסביבכם" (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
רון קובי (צילום: פלאש 90)

רק לפני כחודש, עם כניסתו לתפקיד, קיים ראש עיריית טבריה רון קובי סיור עם כלי התקשורת ברחובות העיר, תוך שהוא מתלונן על ההזנחה והלכלוך שהצטברו במשך השנים בטיילת, בפינות הרחובות וכדו'.

קובי הבטיח לצאת למסע של ניקיון ענק, והצהיר בדף הפייסבוק שלו כי "לא רק שיהיה נקי פה, גם נוסיף פרחים וגינון, לא תכירו את טבריה". בשבועות האחרונים השקיע רון קובי את כל כוחו ומרצו בניקוי החופים. כלי התקשורת ליוו אותו במסע הניקיון הגדול שכלל טרקטורים, מנופים, ועשרות עובדי עירייה שעבדו 18 שעות ביממה על ניקיון העיר.

אלא שכעת הופתעו תושבי העיר לגלות שלא רק שהעיר טבריה לא תהיה יותר נקייה בתקופתו של רון קובי, אלא שהתושבים הם אלו שיצטרכו להתגייס למען הניקיון.

ראש העירייה רון קובי פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי נגמר התקציב לניקיון, לחודשיים הקרובים, "והחל מהיום אנחנו ללא חברת ניקיון". קובי האשים כי "למרבה הצער השלטון הקודם בטבריה שרף את כספי ניקיון העיר על כלכלת בחירות".

ההודעה של רון קובי

קובי הודיע לתושבים כי "עצרנו זמנית את עבודת הקבלן עד להודעה חדשה", וביקש מהתושבים: "סבלנות, אנא שמרו על הניקיון מסביבכם".

אחד מתומכיו, הגיב לו וכתב: "התבלבלת! זו העירייה שצריכה לדאוג לתושבים, ולא התושבים לעירייה. ממש לא מעניין שיש בעיות בתקציב, או האשמות של קודמך. עכשיו האחריות שלך. ניקיון העיר הוא לא מותרות אלא חובת מינהל תקין".

תגובת רון קובי לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר