משרד הבריאות

בת 82 מתה מחצבת; 2690 חולים במחלה

חולת חצבת, בת 82, מתה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שסבלה ממחלות רקע נוספות. במשרד הבריאות מציינים כי נכון להיום ישנם 2690 חולים בחצבת (בריאות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אישה, בת 82 , חולה במחלת החצבת ומחלות רקע קשות מתה אתמול (רביעי) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. האישה אושפזה בהדסה עין כרם בתחילת דצמבר.

במשרד הבריאות מציינים היום כי נכון לאתמול יש 2690 חולים, כאשר השיא הגיע בחודש אוקטובר עם 948 חולים, בנובמבר הייתה ירידה קלה עם 893 חולים, ובחודש דצמבר נכון לאתמול יש 194 חולים.

במשרד מוסיפים כי למרות מגמת הירידה בקצב התחלואה, המשרד ממשיך לפעול לחסן עד לבלימה מלאה של ההתפרצות.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "בהמשך להודעת משרד הבריאות, אתמול נפטרה חולה מורכבת בת 82 אשר בנוסף למחלה המטולוגית קשה ממנה סבלה, הייתה חולה בחצבת - החולה נדבקה בחצבת מחוץ לבית החולים. החולה נפטרה מסיבוכים משניים של חצבת על רקע מחלתה, בשל היותה מדוכאת חיסון".

'כן מחסנים, לא מחסנים': חרדים וחצבת (מתוך ישי ורבינא בכיכר)

כזכור, שלשום ‏הודיע משרד הבריאות, כי ב'התוועדות ה' טבת' שהתקיימה ביום רביעי שעבר בכפר חב"ד, השתתף חולה חצבת, ולכן על הרבים שנכחו שם לברר אם הם צריכים להתחסן.

בהתוועדות זו, וביריד "דידן נצח" שהתקיים בכפר באותו אירוע נטלו חלק לפחות אלף בני אדם שציינו כך את החלטת בית המשפט האמריקני לפני 32 שנה כי ספריית וארכיון החסידות ברוסיה שייכים לחב"ד.

לפי העדכון ממשרד הבריאות, מי מהחוגגים שנולד אחרי שנת 1957 - השנה בה חלה חובת חיסון על כל פעוט מגיל שנה - ואינו מחוסן - צריך כעת להיבדק עם נדבק בנגיף שעושה שמות השנה ברחבי ישראל.

בנוסף, נמסר ממשרד הבריאות, כי "כל המשתתפים שביקרו באירוע, במידה ומי מהם יפתח מחלת חום ו'או פריחה בשלושת השבועות הקרובים, מתבקשים ליידע.את הרופא המטפל כי היו במגע עם חולה חצבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר