3 דרכים למנוע מאבוקדו להשחיר ולהישאר ירוק ויפה

אין תחליף למרקם החלקלק של אבוקדו על פרוסת לחם פריכה מהטוסטר, אלא שלעתים אנחנו נאלצים להשליך חצי ממנו לפח כי במקום גוון ירוק יפה, הוא הפך לחום ובלתי אטרקטיבי. בדיוק בשביל רגעים עצובים כאלה, הנה 3 דרכים כיצד למנוע מהאבוקדו להשחיר (מדריך, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
אבוקדו ירוק לנצח (צילום: shutterstock)

אבוקדו. שום דבר לא יחליף את המרקם החלקלק שלו על פרוסת לחם לוהטת ופריכה אשר בדיוק יצאה מן הטוסטר. אחרי שצלחנו את משימת הריכוך שלו, הצרות לא בהכרח נגמרו. לפעמים, אתם נאלצים לאכול רק חצי ממנו כי צבעו נוטה לגוון אפרפר, שאיך לומר בעדינות? לא אטרקטיבי במיוחד. אז הנה, כמה שיטות שיסייעו לכם לשמור על אבוקדו טרי, כך שתוכלו ליהנות ממנו כמה שיותר.

1. אחסנו אותו עם בצל

הניחו את האבוקדו במיכל אטום עם כרבע כוס בצל סגול קצוץ. תרכובות הגופרית בבצל (אתם יודעים, אלה שגורמות לכם לבכות) יחמצנו את פני השטח הירוק וימנעו מהגוון האפרפר להופיע במשך כמה ימים לפחות.

2. הברישו אותו עם שמן זית

ממש לפני שאתם מניחים חצי אבוקדו במיכל אטום, השתמשו במברשת בצק (או מגבת נייר) כדי לרסס אותו עם שמן זית. לאחר שעשיתם זאת, אתם רשאים להניח אותו במקרר.

3. כסו אותו עם מיץ לימון וניילון נצמד

בדיוק כמו בשיטת שמן הזית. הוסיפו את המיץ לחלק הירוק החשוף. ואז, במקום להשתמש במיכל אטום, עטפו את חצי האבוקדו בניילון נצמד. רק שימו לב שכדאי ללחוץ אותו על פני השטח כדי לעזור להספיג את המיץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר